لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چه انتظاراتی از اپل در سال 2021 باید داشته باشیم؟ :: قسمت دوم

چه انتظاراتی از اپل در سال 2021 باید داشته باشیم؟ :: قسمت دوم

 سال 2021 آغاز شده و شایعات مربوط به محصولات اپل در این سال نیز در حال انتشار است. در این میان، برخی از شایعات در مورد محصولاتی که این شرکت در جریان سال 2021 میلادی آماده عرضه می‌کند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

در قسمت اول این مجموعه به محصولاتی که اپل در نیمه اول سال 2021 میلادی معرفی و عرضه می‌کند اشاره کردیم حالا در این قسمت نیز به محصولاتی که در نیمه دوم امسال احتمال عرضه آن‌ها وجود دارد اشاره خواهیم کرد.

  • 1.مک بوک پرو با سایز 16.1 و 14.1 اینچ

اپل احتمالاً امسال روند تولید مک بوک‌های 13 اینچی را کنار خواهد گذاشت و علاوه بر استفاده از پردازنده‌های اپل سیلیکون، مک بوک‌های جدیدی را با سایز متفاوت آماده عرضه می‌کند. مک بوک پرو 2021 با دو سایز 16.1 و14.1 اینچ آماده عرضه به بازار خواهند شد که این موضوع باعث می‌شود تا اندازه نمایشگر بدون تغییر در ابعاد آن بزرگ‌تر شود.

اپل احتمالاً در تولید این محصولات نیز از نمایشگر Mini LED استفاده می‌کند که در نوع خود با کیفیت‌تر از پنل‌های ال سی دی هستند و در عین حال مقرون به صرفه‌تر و خیره کننده تر از نمایشگرهای OLED خواهند بود.

  • 2.آیفون 13 با تغییرات جزئی و البته تاچ آیدی

شایعات منتشر شده در مورد آیفون 13 بیشتر روی بهینه سازی کیفیت آن نسبت به نسل قبلی متمرکز است. آیفون 13 همانند آیفون 12 با لبه‌های تخت و دوربین سه‌گانه و در 4 مدل متفاوت تولید می‌شود. اما اپل امسال احتمالاً تصمیم دارد تا سیستم زوم اپتیکال دوربین این محصول را بهینه سازی کند و البته از پردازنده A15 5 نانومتری با بهینه سازی‌های بیشتر را در آن تعبیه کند.

شایعات دیگر نیز به این موضوع پرداخته‌اند که آیفون 13 در مدل‌های میان رده دیگر فیس آیدی نخواهد داشت و به دنبال آن نیز ناچ از نمایشگر آن‌ها حذف می‌شود. اپل این بار راهکار استفاده از تاچ آیدی روی دکمه پاور یا نمایشگر لمسی را مورد استفاده قرار می‌دهد.

  • 3.آیفون SE پلاس

یک شایعه مهم در سال 2021 مربوط به آیفون SE پلاس است. آیفون SE پلاس احتمالاً یک تلفن هوشمند 5.5 اینچی است که با ظاهر مشابه با آیفون 7 و 8 پلاس آماده عرضه می‌شود. این محصول توسط مینگ چی کو تائید شده و عرضه آن نیز دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

  • 4.اپل واچ سری 7 و SE 2

اپل احتمالاً در سال جاری میلادی به سراغ تولید دو مدل اپل واچ خواهد رفت و دقیقاً همانند روند سال 2020 را ادامه خواهد داد. شیوع ویروس کرونا در سال 2020 باعث شد تا اپل نتواند بسیاری از قابلیت‌هایی که تصمیم عرضه داشت را در اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE آماده نکند. اپل می‌تواند در سال 2021 رؤیاهایی که در سال گذشته نتوانست آن‌ها را محقق کند را در ساعت هوشمند جدید خود عرضه کند.

  • 5.اپل تی وی جدید به عنوان یک کنسول بازی

اپل احتمالاً در سال جاری به سراغ تولید یک اپل تی وی جدید با پردازنده قوی‌تر خواهد رفت. این محصول نه به عنوان یک ست تاپ باکس دیجیتالی، بلکه به عنوان یک کنسول بازی و ابزار مدیریت هوشمند سازی خانه و سیستم صوتی و تصویری عمل خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373