لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چه انتظاراتی از اپل در سال 2021 باید داشته باشیم؟ :: قسمت اول

چه انتظاراتی از اپل در سال 2021 باید داشته باشیم؟ :: قسمت اول

 سال 2021 به تازگی آغاز شده و حالا شرکت اپل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های حوزه فناوری نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای این سال دارد. حال سؤال این است که چه انتظاراتی از اپل در سال 2021 باید داشته باشیم؟

بدون شک اپل جدول زمان‌بندی خود را برای تولید محصولات مختلف در سال 2021 تنظیم کرده و تصمیم دارد تا در هر سه ماه یک محصول جدید را آماده عرضه به بازار کند. اپل هر سه ماه یک بار محصولات جدید و یک کنفرانس را برگزار می‌کند. هر چند که این جدول زمان‌بندی سه ماهه در سال 2020 به خاطر همه گیری کرونا متوقف شد، اما پیش بینی می‌شود که در سال 2021 این موضوع تکرار نشود و اپل دوباره به همان جدول زمان‌بندی خودش بازگردد.

در ادامه این مطلب محصولاتی که احتمالاً اپل در سال 2021 آماده معرفی می‌کند را بررسی خواهیم کرد:

  • 1.محصولات مبتنی بر اپل سیلیکون:

اپل در سال 2021 محصولات جدیدی از پردازنده‌های اپل سیلیکون را آماده عرضه به بازار می‌کند. همین موضوع باعث شده تا برخی از تحلیلگران بر این باور باشند که شرکت اپل در حوزه تولید اپل سیلیکون پای خود را فراتر از سال گذشته خواهد گذاشت. اپل احتمالاً در نیمه اول سال 2021 میلادی اقدام به معرفی و عرضه آیمک‌های جدید با اپل سیلیکون و البته طراحی جدید خواهد کرد.

در این پیش بینی‌ها ایده‌هایی در مورد عرضه نسل جدید آیمک پرو نیز مطرح شده است که با پردازنده 32 هسته‌ای همراه با بهبود پردازنده گرافیکی از طرف اپل آماده عرضه خواهند شد. البته آیمک پرو احتمالاً با پردازنده اینتل زئون و همانند گذشته تولید و عرضه می‌شود.

  • 2.ایرپاد نسل 3 و ایرپاد پرو 2

برخی از شایعاتی که در روزهای پایانی سال 2020 مطرح شدند مربوط به معرفی نسل جدید ایرپادهای بی‌سیم اپل بود که نشان می‌دهد که اپل در تلاش برای تولید و عرضه هندزفری‌های بی‌سیم است. این شایعات خبر از دو مدل جدید از ایرپاد داده‌اند که احتمالاً شامل یک نسخه ارزان قیمت و یک نسخه گران‌تر می‌شوند.

ایرپاد نسل 3 احتمالاً همان چیزی است که تا به امروز از آن به عنوان ایرپاد پرو لایت یاد شده است. از طرف دیگر ایرپاد پرو 2 به عنوان یک محصول بهینه و کاربردی آماده عرضه به بازار خواهد شد.

  • 3.آیپد پرو با نمایشگر Mini LED

یکی دیگر از محصولاتی که شرکت اپل احتمالاً تصمیم به تولید آن را در نیمه‌های ابتدایی سال 2021 دارد شامل آیپد پرو با نمایشگر Mini LED است. اپل مدت‌ها است که روی توسعه آیپد پرو با فناوری نسل جدید نمایشگر کار کرده است و حالا به نظر می‌رسد که در نیمه اول سال 2021 میلادی این محصولات آماده عرضه به بازار شوند.

البته نباید فراموش کرد که برخی از شایعات ضد و نقیض از همین حالا ادعا کرده‌اند که اپل تولید این محصول را به نیمه اول سال 2022 میلادی موکول می‌کند، اما هنوز می‌توان به عرضه آن در بازار جهانی امید داشت.

برای مطالعه ادامه این مطلب و شایعاتی که در مورد معرفی محصولات اپل در نیمه دوم سال 2021 میلادی منتشر شده‌اند، به بخش دوم مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373