لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اولین مراحل ساخت آیفون تاشونده را پشت‌سر گذاشت

اپل اولین مراحل ساخت آیفون تاشونده را پشت‌سر گذاشت

 وب‌سایت تایوانی Economic Daily News در گزارش جدید خود اعلام کرده که دو نمونه اولیه آیفون تاشونده تست مقاومت را پشت سر گذاشته‌اند.

گزارش‌های اخیر اعلام کرده که آزمایش‌های سیستم نمایشگر تاشونده با طراحی اپل برای دو آیفون متفاوت انجام شده است و دو نمونه اولیه از این محصولات در کارخانه فاکس‌ کان در شهر شنزن چین مورد ساخت و بررسی قرار گرفته‌اند.

در این گزارش همچنین اعلام شده که اولین آیفون تاشونده تحت آزمایش، شامل یک مدل صفحه نمایش دوگانه است. شایعه مربوط به ساخت یک دستگاه با نمایشگر دوتایی اولین بار توسط جان پروزر در ژوئن2020 منتشر شده بود. پروزر در آن زمان توضیح داده که در این مدل از دو پنل صفحه نمایش جداگانه استفاده شده که توسط یک لولا به هم وصل شده‌اند؛ او همچنین ادعا کرده که پنل‌ها نسبتاً یکپارچه به نظر می‌رسند.

قابل توجه است که اپل پتنت آیفون تاشونده را ثبت کرده ودر آن ایده‌هایی مربوط به دستگاهی با دو صفحه نمایش جداگانه که با لولا به هم وصل می‌شوند را توضیح داده است.

نمونه دوم که تحت آزمایش قرار گرفته یک آیفون تاشونده است که خیلی شبیه به گوشی جدید سامسونگ مدل گلکسی Z Flip یا گوشی تاشوی موتورولا ریزر است. در این مدل تاشونده از یک صفحه نمایش منعطف OLED سامسونگ استفاده شده است. گزارش‌های قبلی همچنین گفته‌اند که اپل تعداد زیادی نمونه‌های نمایشگر گوشی تاشونده سامسونگ را برای آزمایش‌های اولیه در سال 2020 سفارش داده است.

در این گزارش مشخص نشده که آیا دو دستگاه که تحت آزمایش، دارای سیستم‌های لولایی متفاوت هستند یا اپل از ایده‌ای متفاوت در تولید آن‌ها استفاده می‌کند، ولی هدف اصلی از این آزمایش‌ ارزیابی دوام یا مقاومت سیستم لولایی طراحی شده توسط اپل بوده است. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل در حال ارزیابی این موضوع است که کدام یک از این دو نمونه اولیه نمایشگرهای تاشونده از دوام بهتری برخوردار هستند.

گزارش دیگری از نوامبر 2020 اظهار می‌کند که اپل آیفون‌های تاشونده را برای آزمایش لولاهای تاشو با 100 هزار بار باز و بسته شدن به کارخانه فاکس کان فرستاده که ظاهراً شبیه آزمایش‌های اخیر است.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که آیفون‌های تاشونده تا اواخر سال 2022 یا 2023 رونمایی نخواهد شد ولی به نظر می‌رسد که کار در مورد این محصول جدید و جذاب اپل در حال پیشرفت است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373