لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد بازی‌های حذف شده از اپ استور به 39 هزار رسید

تعداد بازی‌های حذف شده از اپ استور به 39 هزار رسید

اوایل هفته جاری بود که گزارش‌هایی در مورد تصمیم اپل برای حذف بازی‌ها از اپ استور منتشر شد که خبرگزاری رویترز دلیل این موضوع را همکاری اپل با دولت چین عنوان کرده بود. حال این خبرگزاری اعلام کرده که تعداد بازی‌های حذف شده از اپ استور به 39 هزار رسیده است.

شرکت اپل به دلیل عدم ارائه اطلاعات هویتی از طرف توسعه دهندگان بیش از 39 هزار بازی را از اپ استور حذف کرده است و امکان دسترسی کاربران آیفون‌ها و آیپدها را در برابر آن‌ها محدود کرده است.

اپل تا پیش از این به درخواست دولت چین از توسعه دهندگان خواسته بود نهایتاً تا ضرب‌الاجل 31 دسامبر 2020 تمامی اطلاعات هویتی خود را آماده عرضه کنند. اما بسیاری از توسعه دهندگان از انجام چنین کاری خودداری کرده بودند و شرکت اپل این اپلیکیشن‌ها را مسدود کرده است.

برخی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در اپ استور ارائه شده‌اند و توسط توسعه دهندگان چینی عرضه شده بودند، به طور کامل از اپ استور حذف شده‌اند و کاربران در سراسر دنیا به آن‌ها دسترسی ندارند. از طرف دیگر اپلیکیشن‌هایی که توسط توسعه دهندگان غیر چینی عرضه شده بودند نیز در صورت عدم ارائه اطلاعات هویتی دیگر امکان استفاده در اپ استوری که اپل به کاربران چینی ارائه داده را نخواهند داشت.

این موضوع به معنای آن است که کاربران غیر چینی نیز در برخی از اپلیکیشن‌ها تحت تأثیر سیاست‌های دولت چین قرار گرفته‌اند و امکان دسترسی به بازی‌هایی که توسط توسعه دهندگان متفرقه این کشور منتشر شده را نخواهند داشت.

دولت چین تصمیم دارد تا نظارت کاملی روی روند عرضه اپلیکیشن‌های ارائه شده در دستگاه‌های مختلف داشته باشد و همین موضوع نیز باعث شده تا این کشور دستورهای ویژه‌ای را به شرکت‌های آمریکایی که در خاک این کشور فعالیت می‌کنند بدهد.

با این حال این تصمیم دولت چین برای بسیاری از توسعه دهندگان و البته کاربران سراسر جهان تأثیرگذار بوده و در روند کارکرد آن‌ها اختلال ایجاد کرده است.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373