لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه دهندگان سایبرپانک 2077 با پرونده‌های قانونی پیچیده مواجه شدند

توسعه دهندگان سایبرپانک 2077 با پرونده‌های قانونی پیچیده مواجه شدند

شکایت‌های جمعی از کاربران و سهام داران علیه سایبرپانک 2077 در حال بررسی است و سی دی پراجکت رد در برابر اتهاماتی مثل گمراه کردن سرمایه گذاران نسبت به انتشار نسخه این بازی در کنسول‌ها، دفاع خواهد کرد.

شکایت‌ها علیه سازنده بازی سایبرپانک 2077 به دلیل پنهان کردن مشکلات فنی متعدد نسخه‌های PS4 و Xbox One از دید سرمایه گذاران، به دادگاه ایالات متحده منتقل شده و سی دی پراجکت رد متحمل ضررهای بزرگی شده است. اکنون سازنده این بازی در حال بررسی دادخواست جمعی هستند و خود را برای دفاع جدی آماده می‌کنند.

این شکایت به عدم اجرای بازی سایبرپانک در PS4 و ایکس باکس وان اشاره کرده که به طرز باور نکردنی پر از باگ و به معنای واقعی کلمه غیرقابل اجرا بوده است.

بعد از واکنش‌های شدید کاربران و گیمرها به مشکلات اساسی بازی، توسعه دهنده بازی سی دی پراجکت رد طی انتشار بیانیه‌ای از بازیکنان ناراضی خواسته که نسبت به بازپرداخت وجه و پس دادن بازی اقدام کنند.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات در واکنش به بازی سایبرپانک 2077 سقوط شدید ارزش سهام این شرکت بوده است که سرمایه گذاران حدود یک میلیارد دلار از سهم مشترک خود را از دست دادند.

سازندگان بازی بعد از ارائه نسخه پیش نمایش بازی در کامپیوترهای شخصی از طرف انجمن بازی بسیار مورد انتقاد قرار گرفتند؛ این موضوع به این خاطر بوده که در زمان عرضه بازی در خرده فروشی‌ها، مشکلات زیادی در کنسول‌های PS4 و Xbox One ظاهر شده بود.

در شکایت علیه سایبرپانک چند مورد ذکر شده است:

  • 1.سایبرپانک 2077 به دلیل مشکل‌های فراوان در نسخه‌های جدید ایکس باکس یا پلی استیشن قابل پخش نیست.
  • 2.شرکت سونی این بازی را از فروشگاه پلی استیشن حذف کرده است. سونی، مایکروسافت و سی دی پراجکت رد مجبور به ارائه بازپرداخت کامل بازی شده‌اند.
  • 3.سازنده بازی به اعتبار سرمایه گذاران آسیب زده و موجب خسارت مالی سنگینی شده است.
  • 4.اظهارات متهم در مورد تجارت، برنامه عملیاتی و چشم انداز به لحاظ مادی غلط و گمراه کننده بوده و مبنای منطقی نداشته است.

این دادخواست توسط سرمایه گذاران و در یک موسسه حقوقی واقع در نیویورک منتشر شده است. سازنده بازی هم در مقابل، بیانیه‌ای منتشر کرده و خطاب به سرمایه گذاران گفته که برای دفاع از خود در برابر هر گونه ادعایی، اقدامی جدی انجام خواهد داد.

با توجه به احتمال طولانی شدن روند رسیدگی به دادخواست، طی این مدت توسعه دهنده فرصت کافی در اختیار دارد تا با ارائه آپدیت‌هایی باگ‌های بازی را برطرف کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373