لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینتل در تکاپو برای رقابت با اپل سیلیکون

اینتل در تکاپو برای رقابت با اپل سیلیکون

 شرکت اینتل در تلاش است تا با ساخت محصولات و تراشه‌های جدید خود اقدام به رقابت با اپل سیلیکون و پردازنده‌های دیگر تولید شده توسط شرکت AMD کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز شرکت اینتل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تراشه‌های پردازشی در تلاش است تا با تولید محصولات جدید با شرکت‌های بزرگی نظیر اپل و AMD رقابت کند. رویترز اعلام کرده که شرکت اینتل به خاطر از دست دادن مشتریانی نظیر اپل و مایکروسافت احساس خطر شدید کرده و تصمیم دارد تا روند انتقالی خط تولید تراشه‌های خود به سمت پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM را آغاز کند.

اینتل در تلاش است تا یک تراشه شخصی سازی دیگر را از نوع ARM آماده تولید کند. یکی از سخنگویان شرکت اینتل به رویترز گفته که تصمیم دارد تا در آینده نزدیک فرایند آماده سازی در اجرای استراتژی جدیدی برای کسب و کار را آغاز کند و اینتل به سمت تولید محصولاتی متفاوت پیش خواهد رفت.

در گفته‌های این سخنگو از سامسونگ، TSMC و AMD نیز به عنوان شرکت‌های مهم رقیب اینتل نام برده شده است و این شرکت اعلام کرده که در تلاش است تا از فاز تولید تراشه‌های سری Core گذر کند و در آینده نزدیک فرایند تولید محصولاتی دیگر را پیش بگیرد.

این در حالی است که شرکت اینتل تجربه‌های شکست زیادی درزمینهٔ تولید تراشه‌های کم مصرف داشته است و در سال‌های اخیر به همین دلیل نیز تولید این محصولات را کنار گذاشته بود. تولید محصولات مبتنی بر تراشه Intel Atom به عنوان یک گام ضعیف از طرف بسیاری از تحلیلگران در نظر گرفته شده بود و همین موضوع باعث شد تا در نهایت این شرکت‌ها تولید و عرضه محصولات کم مصرف خود را به طور کامل کنار بگذارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373