لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سهام اپل AAPL برای بار دیگر افزایش یافت

سهام اپل AAPL  برای بار دیگر افزایش یافت

 سهام اپل برای بار دیگر رکوردها را شکست و در بالاترین سطح خود قرار گرفت و از اواخر ماه مارس ارزش سهام به 150 درصد افزایش یافته است.

اخیراً ارزش سهام اپل AAPL در بالاترین سطح خود با 138.05 دلار افتتاح شده است که رکورد آن را در ماه سپتامبر 2020 با 137.59 دلار را شکست. با این حال قیمت سهام در معاملات روزمره کمی روند نزولی داشته است.

اواخر مارس 2020 با شیوع همه‌گیری کرونا سهام اپل به 57.02 دلار کاهش یافته بود که از آن زمان تاکنون 150 درصد افزایش داشته است. اما در طی همه‌گیری که طولانی شده، تقاضا برای برخی دستگاه‌ها مثل مک و آیپد بسیار زیاد بوده زیرا افراد زیادی برای کار، یادگیری یا حتی معاشرت در خانه می‌مانند.

درآمد اپل در سه ماهه مربوط به سپتامبر با رقم 64.7 میلیارد دلار ثبت شده و در سه ماهه دسامبر حتی ممکن است قابل توجه‌تر بشود؛ زیرا بعد از تأخیر عرضه آیفون به دلیل شرایط همه‌گیری، همه آیفون‌های 12 عرضه و در اختیار کاربران قرار داده شد.

بر اساس برآورد تحلیلی Yahoo Finance سه ماهه منتهی به تعطیلات می‌تواند بسیار سودآورتر باشد و درآمد بالای 100 میلیارد دلار را کسب کند.

قابل ذکر است که در ماه اوت اپل ارزش هر سهم را یک چهارم اعلام کرد که البته با افت مقطعی مواجه شد ولی سرمایه‌گذاران بیشتری برای خرید سهام اپل تشویق شدند. هر چند که در هفته‌های قبل از آن ارزش سهام اپل سیر صعودی داشته است.

اپل به دلیل روند صعودی ارزش سهام یکی از ارزشمندترین شرکت‌های جهان است، حتی نسبت به مایکروسافت، آمازون و گوگل ارزش بیشتری دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420