لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک تصویر دیگر از نمونه اولیه اپل واچ فاش شد

یک تصویر دیگر از نمونه اولیه اپل واچ فاش شد

 اخیراً تصویری از یکی دیگر از نمونه اولیه اپل واچ منتشر شده و وب سایت The Verge نگاهی به آن و برنامه فوق امنیتی اپل برای ساخت ساعت‌های هوشمند انداخته است.

تصاویر و ویدیوی جدید منتشر شده از نمونه اولیه اپل واچ نشان دهنده این دستگاه در یک جعبه محافظت شده و شبیه یک آیپاد کوچک است. اولین بار چند ماه پیش اکانت توییتری Apple Demo به آن اشاره شد و این اولین نگاه به یک دستگاه روشن و در حال اجرای برنامه‌های توسعه داخلی اپل در سیستم عامل pre-watchOS 1.0 است.

تصویر نشان دهنده یک بسته بندی مقوایی اصلی است که نمونه اولیه سخت افزار اپل واچ را برای ارائه به آزمایش کنندگان نشان می‌دهد. این محصول در رده «Apple Confidential» قرار گرفته و طبق آنچه روی برچسب جعبه مشخص است به عنوان یک برنامه فوق سری تعیین شده است.

یک برچسب پشت نمونه اولیه دستگاه اپل واچ دیده می‌شود که پیکربندی «PVTe» را نشان می‌دهد که احتمالاً مخفف عبارت Production Validation Testing یا آزمایش اعتبار سنجی تولید است که مطابق با زبان مشاهده شده در سخت افزار توسعه اپل است؛ این مورد بسیار شبیه صفحه EVT افشا شده در آیفون اصلی است.

با روشن شدن صفحه لمسی دستگاه مشخص است که دستگاه پیکربندی شده تا اپلیکیشن‌های داخلی اپل را نشان دهد. یکی از مواردی که مشخص شده «لیزا تستر» است که با نمادی از لیزا سیمپسون شناخته می‌شود و یا ممکن است ادای احترامی به دختر استیو جابز و نام خانوادگی کامپیوتر لیزا اپل است، این یکی از اولین کامپیوترهای دارای رابط GUI است.

در این نمونه اولیه دیجیتال کراون وجود ندارد و در عوض دکمه‌های که در سمت راست روی قاب استفاده می‌شود همانی است که در خانه و برای برق به کار می‌رود. دکمه Home در قسمت جلو و دکمه‌های افزایش صدا در سمت چپ هستند که ممکن است هرگز استفاده نشوند و کاربردی نداشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373