لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اپلیکیشن برگزاری مهمانی را از اپ استور حذف کرد

اپل اپلیکیشن برگزاری مهمانی را از اپ استور حذف کرد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به حذف یکی از اپلیکیشن‌های مربوط به برگزاری مهمانی از اپ استور کرده و دیگر این اپلیکیشن را به کاربران خود ارائه نمی‌دهد. 

پس از اینکه گزارشگری به نام Taylor Lorenz از طریق توییتر این موضوع را افشا کرد و اعلام کرد افرادی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طریق یک اپلیکیشن مهمانی برگزار می‌کنند، این اپلیکیشن از طریق اپل مسدود شد و اکانت‌های آن نیز در شبکه‌های اجتماعی بن شد.

اپل دلیل این موضوع را برگزاری مهمانی در جریان همه گیری کرونا اعلام کرده و کاربران خواسته تا از این اپلیکیشن استفاده نکنند. همچنین شبکه‌های اجتماعی مختلف، از جمله تیک تاک نیز اقدام به‌ حذف اکانت رسمی این اپلیکیشن کرده‌اند و اجازه فعالیت به آن نداده‌اند.

تا پیش از این گزارش‌های زیادی شده بود که اپلیکیشن Vybe Together در جریان کرونا به ابزاری برای برگزاری مهمانی‌های مختلف تبدیل شده است و موجی از انتقادها علیه توسعه دهندگان و حتی پلتفرم‌هایی که امکان استفاده از آن را ارائه داده بودند منتشر شده بود و حالا این اپلیکیشن به دلیل انتقادهای بسیار زیاد دیگر در دسترس کاربران عمومی نیست.

در توضیحاتی که بسیاری از پلتفرم‌ها منتشر کرده‌اند مشخص شده که دورهمی‌هایی که از طریق این اپلیکیشن برنامه ریزی شده‌اند، همگی غیرقانونی هستند و ممکن است به افزایش سطح ابتلا به کرونا کمک کنند. همین موضوع باعث شده تا شرکت‌های مختلف دیگر از این اپلیکیشن پشتیبانی نکنند.

با این حال این سرویس همچنان به فعالیت خود از طریق وب سایت ادامه می‌دهد، در مصاحبه‌های انجام شده با فردی که خود را توسعه دهنده این سرویس اعلام کرده اعلام کرده که چند هزار نفر از این اپلیکیشن استفاده می‌کردند.

بسیاری از شرکت‌های تکنولوژی هشدارهای جدی در مورد فاصله گذاری اجتماعی را منتشر کرده‌اند و اجازه فعالیت‌های مربوط به نقض پروتکل‌های بهداشتی و انتشار اطلاعات کذب در مورد ویروس کرونا را نمی‌دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420