لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات مربوط به کیبورد تاچ مک برای بار دیگر تائید شد

شایعات مربوط به کیبورد تاچ مک برای بار دیگر تائید شد

 اوایل هفته جاری بود که وب سایت Patently Apple ادعا کرد که شرکت اپل در تلاش برای ساخت و طراحی نوعی دیگر از کیبورد برای کامپیوترهای مک است. کیبورد تاچ مک قرار است امکاناتی متفاوت را به کاربران ارائه دهد. اطلاعات مربوط به این پتنت هفته پیش توسط وب سایت یاد شده منتشر شده بود.

این شایعات توسط چند وب سایت فعال در حوزه فناوری نیز تائید شده است و نشان داده که شرکت اپل در تلاش است تا یک کیبورد تاچ و البته جداشونده با رابط کاربری لمسی است. در میان وب سایت Macrumors و چند مرجع دیگر خبری مربوط به محصولات اپل این موضوع را تائید کرده‌اند که شرکت اپل تصمیم دارد تا رابط کاربری جدیدی را در کیبورد کامپیوترهای مک ایجاد کند.

در صورت صحت داشتن این موضوع کیبوردهای تعبیه شده در نسل‌های آینده کامپیوترهای مک می‌توانند همانند بخش بالایی مجیک ماوس، امکان لمس و تشخیص فعالیت‌های دست را به کاربران بدهد و از آن طریق امکان ویژه‌ای را برای کنترل موارد مختلف به کاربران ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، macrumors تأکید کرده که هر یک از دکمه‌های فیزیکی دارای یک صفحه نمایشگر هستند و دیگر در آن‌ها حروف چاپی قرار نخواهد گرفت. این نمایشگرها در زمان تغییر زبان یا گرفتن دکمه شیفت نمادهای جایگزین را به کاربران نشان می‌دهد.

شرکت اپل پتنت این محصول را به ثبت رسانده و قرار است در آینده نزدیک آن را در سری‌های جدید کامپیوترهای مک مورد استفاده قرار دهد. پیش بینی موسسه‌های تحلیلی این است که محصولات مبتنی بر این فناوری از چند سال آینده آماده عرضه در سراسر جهان خواهند بود. اپل این ایده را در مجیک کیبوردها و کامپیوترهای مک بوک مورد استفاده قرار خواهد داد که در نوع خود بسیار تأثیر گذار و ویژه هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420