لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولیدکننده قطعات آیفون 12 به بدرفتاری علیه کارکنان متهم شد

تولیدکننده قطعات آیفون 12 به بدرفتاری علیه کارکنان متهم شد

یکی از شرکت‌های تولید کننده قطعات آیفون 12 که اپل با آن همکاری می‌کند، به بدرفتاری علیه کارکنان خود متهم شده است.

شرکت Lens Technologyمتهم شده که از کارکنانی را از منطقه سین‌کیانگ استخدام کرده و از آن‌ها کار اجباری می‌کشد. این گزارش که توسط وب سایت The Verge منتشر شده، بر این ادعا است که این تأمین کننده شرکت اپل در حال بدرفتاری و اجبار افراد به انجام کار است. لنز تکنولوژی یک شرکت تولید کننده شیشه مورد استفاده در دستگاه‌های هوشمند است که برای شرکت‌های تکنولوژی مختلف نظیر اپل، آمازون و تسلا قطعه تولید می‌کند.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که این شرکت از اقلیت‌های کشور چین برای انجام کارهای اجباری بیگاری می‌کشد و دستمزدی بابت فعالیت به آن‌ها پرداخت نمی‌کند. The verge تأکید کرده که هزاران کارگر از این شرکت به کارخانه‌ای در منطقه «هونان» ارسال شده‌اند ا در آنجا کارهای مختلف را انجام دهند.

شرکت اپل طی مصاحبه با انتشار دهنده این گزارش اعلام کرده که از این موضوع اطلاعی نداشته و نقش خود در چنین رخ دادی را تکذیب کرده است. اپل همچنین اعلام کرده که هیچ شواهد دقیقی برای اثبات استفاده از کارگران اجباری در روند تولید قطعات محصولات خود به دست نیاورده است و در صورت مشاهده چنین رخ دادی همکاری خود را با این شرکت قطع خواهد کرد.

گفتنی است که این اولین نمونه از بدرفتاری کارخانه‌های چینی با کارگران خود نیست. تا پیش از این شرکت اپل بارها به خاطر بدرفتاری یا دستمزد کم کارگران، همکاری خود را با کارخانه‌های چینی قطع کرده بود. نزدیک‌ترین نمونه این رخداد مربوط به شرکت پگاترون می‌شود که شرکت اپل سطح همکاری خود را به عنوان هشدار با آن کم کرد.

شرکت اپل همچنین درگیر یک پرونده دیگر مربوط به ناآرامی‌های کارخانه ویسترون در هند است و در حال بررسی مشکلات کارگران این کارخانه است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373