لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد پرو 2 در دو سایز ارائه می‌شود

ایرپاد پرو 2 در دو سایز ارائه می‌شود

یک افشاگر محصولات اپل تصاویری از قطعات ایرپاد پرو 2 را به اشتراک گذاشته که احتمالاً در سال 2021 عرضه خواهد شد.

افشاگری به نام Mr-white اخیراً در توییتر خود تصاویر واضحی از سخت افزار داخلی به کار رفته در ایرپاد پرو نسل 2 منتشر کرده که البته انتظار می‌رود در سال 2021 عرضه شود. در این تصاویر دو سایز مختلف برای کابل‌های ایرپاد دیده می‌شود که احتمالاً نشان دهنده این است که ایرپاد پرو 2 در دو سایز متفاوت ارائه خواهد شد.

شایعه‌هایی از بلومبرگ منتشر شده که نشان می‌دهد ایرپاد پرو نسل 2 طراحی فشرده‌تری داشته و ساقه کوتاهی که از ته آن بیرون زده حذف شده است. ایرپاد پرو شکلی گرد دارد که مشابه هدفون‌های تولید شده توسط شرکت‌های گوگل و سامسونگ است و به همین دلیل منطقی به نظر می‌رسد که در اندازه‌های مختلف برای ایجاد تناسب بهتر ارائه شود.

گفته شده که اپل در تلاش است با حذف ساقه، اندازه ایرپاد را تا حد مناسب شدن کوچک کند. 

شایعه‌ها به وجود یک تراشه بی‌سیم جدید در ایرپاد پرو اشاره می‌کنند. Mr-white می‌گوید که در ایرپاد پرو جدید هنوز تراشه W2 وجود دارد اما مشخص نیست که به چه معنا است. ایرپاد پرو فعلی از یک پردازنده H1 با تراشه بی‌سیم استفاده می‌کند که جانشین تراشه W1 اصلی در ایرپاد پرو نسل اول شده، بنابراین ممکن است که w2 به پردازنده H1 اشاره می‌کند که هیچ گونه فناوری تراشه بی‌سیم جدیدی را نشان نمی‌دهد.

قابل ذکر است که این افشاگر قبلاً جزئیات دقیقی از اپل را به اشتراک گذاشته که همیشه هم درست نبوده است. اوایل امسال هم او تصاویری از کابل بافته شده برای آیفون 12 به اشتراک گذاشت که خبر درستی نبود. همچنین گفته که اپل در حال کار کردن روی یک اپل پنسل سیاه رنگ است که تا به حال ظاهر نشده است.

اما این افشاگر شایعه‌هایی در مورد نمایشگر و قاب آیفون 12 به اشتراک گذاشته بود که دقیق از آب درآمد. با توجه به این موضوع می‌توان اعلام کرد که شایعات مربوط به ایرپاد 2 که به تازگی منتشر شده ممکن است صحت نداشته باشند. بسیاری از تحلیلگران در مورد تعبیه تراشه W2 که در این شایعه به آن اشاره شده ابراز شک کرده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420