لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شکایت اپل بر سر مجازی‌سازی آی او اس به جای نرسید

شکایت اپل بر سر مجازی‌سازی آی او اس به جای نرسید

 نتیجه یکی از دادگاه‌های حقوقی شرکت اپل به تازگی منتشر شده که حاکی از شکست این شرکت در محکوم کردن موسسه کورلیوم در زمینه شبیه سازی آی او اس است.

قاضی بررسی کننده این پرونده ادعای اپل در مورد نقض قانونی کپی رایت توسط کورلیوم را درست ندانسته و ادعا کرده که این موضوع مشمول قانون کپی رایت هزاره دیجیتال (DMCA) نمی‌شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری واشنگتن پست، شرکت اپل طی دادگاه مربوط به این پرونده البته به طور کامل بازنده نبوده و توانسته محدودیت‌هایی را برای عرضه نسخه‌های مجازی ساز آی او اس تعیین کند، با این حال این شرکت نتوانسته به طور کامل از موضوع اجرای سیستم عامل آی او اس به صورت مجازی جلوگیری کند.

اپل توانسته از طریق دادگاه سرورهای Secure Boot سیستم عامل آی او اس عرضه شده توسط کورلیوم را مسدود کند که این موضوع به عنوان یکی از برگ‌های برنده شرکت اپل در زمینه مقابله با انتشار سیستم عامل آی او اس از طریق منابع غیررسمی به حساب میاید.

تا پیش از این اپل پرونده سنگین قانونی را علیه کورلیوم باز کرده بود و طی آن از این شرکت درخواست غرامتی سنگین کرده بود. اپل بر این ادعا است که ابزار توسعه کورلیوم ناقض حقوق کپی رایت و محصولات نرم افزاری است که شرکت اپل توسعه داده است.

با این حال کورلیوم ادعا کرده که ابزار مجازی ساز توسعه یافته خود را تنها برای رفع مشکلات فنی و امنیتی توسط افراد حرفه‌ای توسعه داده است تا از آن طریق حفره‌های امنیتی این سیستم عامل سریع‌تر و توسط محققین امنیتی مورد بررسی قرار گیرند.

شرکت اپل با این حال تا به امروز به هیچ شرکت یا موسسه‌ای امکان استفاده آزادانه از سیستم عامل آی او اس در دستگاه‌های دیگر را نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373