لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گواهی واکسن کرونا در آیفون برای شهروندان لس آنجلس ارائه شد

گواهی واکسن کرونا در آیفون برای شهروندان لس آنجلس ارائه شد

 ایالات متحده گواهی واکسن کرونا در آیفون و تلفن‌های هوشمند دیگر مورد استفاده توسط شهروندان را ارائه داده که روشی برای کاهش ابتلا به این بیماری است.

از زمان شروع واکسیناسیون در ایالات متحده، شهر لس آنجلس روشی جدید برای شهروندان خود ارائه داده که نشان می‌دهد آیا آن‌ها واکسیناسیون را انجام داده‌اند یا هنوز در صف دریافت واکسن هستند. شهروندان می‌توانند گواهی اثبات واکسن کرونا را در برنامه Apple Wallet یا در Google Pay for Passes اضافه کنند.

طبق گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده این روش به لطف همکاری بین شهرداری لس آنجلس و استارت آپ Healthvana انجام شده که قبلاً نتایج تست HIV و دیگر بیماری‌های عفونی را به بیماران ارائه می‌دادند و حالا نتایج آزمون کرونا هم به آن اضافه شده است.

ایده گواهی واکسن کرونا در آیفون برای این است که افراد برای گرفتن به موقع دوز دوم واکسن اقدام کنند. این گواهی به راحتی روی آیفون قابل دسترسی بوده و می‌توان آن را همراه خود داشت.

مدیر اجرایی Healthvana می‌گوید که با این روش به دریافت کنندگان راهی برای تائید واکسیناسیون داده می‌شود که می‌توانند آن را در Apple Wallet یا گوگل قرار دهند و آن را برای اثبات به خطوط هوایی، مدرسه، یا سایر موارد نشان دهند.

مدیر کنترل بیماری‌های قابل پیشگیری توسط واکسن در بخش بهداشت عمومی شهرستان ایالات متحده گفت که هفته گذشته شهر لس آنجلس رکورد مرگ بر اثر ابتلا به کووید 19 را شکست و به همین دلیل ارائه واکسیناسیون سریع برای سایر شهروندان از اهمیت به سزایی برخوردار است.

البته برای افرادی که با فناوری آشنا نیستند یک کارت کاغذی برای ردیابی واکسیناسیون دریافتی ارائه می‌شود. به طور کلی نگرانی‌هایی درباره ذخیره اطلاعات شخصی و احتمال ایجاد خطر در آن وجود دارد. با این حال Healthvana می‌گوید که این شرکت همه اطلاعات را با حداکثر امنیت ممکن در سرورهای Amazon Web Service ذخیره می‌کند که مطابق با HIPAA است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420