لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آداپتور هوم پاد مینی با توان 18 وات ارائه شد

آداپتور هوم پاد مینی با توان 18 وات ارائه شد

 اوایل این ماه اپل آپدیت نرم افزار 14.3 را منتشر کرده که بر اساس آن آداپتور هوم پاد مینی با قابلیت شارژ 18 وات ارائه داده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده اکنون آداپتور هوم پاد مینی با توان 18 وات USB-C اپل شارژ شده و می‌تواند با آداپتورهای 18 وات از برندهایی مثل Aukey کار کند. همچنین هوم پاد مینی می‌تواند با یک بسته باتری 18 وات از برند Cygnett شارژ شود که البته قابل حمل است.

تا پیش از این وقتی برای شارژ هوم پاد مینی از یک آداپتور برق با توان زیر 20 وات استفاده می‌شد، اسپیکر به راحتی یک نور نارنجی را نشان داده و عملکردی نداشت. این حالت ممکن است در مورد آداپتورهای برق خاص با توان 18 وات وجود داشته باشد زیرا هوم پاد مینی از آستانه با توان 18 وات پشتیبانی می‌کند.

اپل یک آداپتور برق 20 وات همراه با هوم پاد مینی ارائه می‌دهد ولی بسیاری از مشتریان ممکن است یک آداپتور برق 18 وات را از آیفون 11 پرو یا سایر دستگاه‌ها داشته باشند.

برای بررسی اینکه آیا هوم پاد مینی می‌تواند آپدیت نرم افزار 14.3 را اجرا کند، باید اپلیکیشن Home را در آیفون باز کرده و روی آیکون House در گوشه سمت چپ بالا ضربه زده و سپس روی Home Setting ضربه زده و در نهایت روی گزینه Software Update ضربه زده شود. آپدیت نرم افزار روی هوم پاد مینی به طور خودکار نصب خواهد شد مگر اینکه غیرفعال شده باشد. قابل ذکر است که آپدیت‌ها را به صورت دستی می‌توان نصب کرد.

اپل در اکتبر 2020 از هوم پاد مینی رونمایی کرده و با قیمت مناسب 99 دلار آن را در اختیار کاربران قرار داده است. اندازه آن از نسخه اصلی هوم پاد کوچک‌تر بوده و با اپل موزیک، پادکست‌ها و ایستگاه‌های رادیویی کار می‌کند.

آپدیت 14.2 که چندی پیش منتشر شد از قابلیت‌های سیری پشتیبانی می‌کند و آپدیت 14.3 شامل بهبودهای کلی عملکرد و پایداری است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373