لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

صفحه تنظیم ایرتگ روی آی او اس 14.4 دیده شد

صفحه تنظیم ایرتگ روی آی او اس 14.4 دیده شد

 ایرتگ یکی از محصولات پررمزوراز اپل است و مدت‌ها است شایعات زیادی در مورد آن منتشر شده؛ با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیمی برای معرفی و عرضه این محصول به بازار جهانی نداشته است. در این میان صفحه تنظیم ایرتگ روی آی او اس 14.4 که در مراحل تست بتا قرار دارد دیده شده است.

در بررسی‌های اولیه از آی او اس 14.4 که توسط توسعه دهندگانی که به نسخه‌های بتا دسترسی داشته‌اند تصویری از صفحه تنظیم آی او اس 14.4 منتشر شده است. در این صفحه نشان داده‌شده که کاربر با مراجعه به اپلیکیشن Find My می‌تواند مکان هر یک از ابزارهایی که ایرتگ را به آن‌ها متصل کرده مشاهده کند و از آن طریق امکان بررسی و مشاهده آن‌ها را در هر لحظه داشته باشد.

وب سایت idropnews به صورت انحصاری تصاویری را از این رابط کاربری و مدیریت ابزارهای متصل به آن منتشر کرده که نشان داده کاربران می‌توانند از طریق این بخش به تک تک امکانات دسترسی داشته باشند.

با توجه به این موضوع شرکت اپل احتمالاً هم‌زمان با عرضه نسخه نهایی آی او اس 14.4 و آیپد او اس 14.4 اقدام به آماده سازی و عرضه ایرتگ به بازار می‌کند که در اوایل سال 2021 خواهد بود.

ایرتگ، ابزارهایی برای ردیابی و شناسایی مکان وسایل شخصی نظیر کیف، دسته کلید و سوئیچ است که با اتصال به دستگاه می‌تواند مکان هر چیزی را ردیابی کند. این ردیاب‌ها از طریق اپل آیدی اطلاعات را برای کاربران در اپلیکیشن Find My ارسال می‌کنند و شرکت اپل مدت‌ها است که در حال کار روی این محصولات است تا به شکلی هوشمند امکان مکان یابی را به کاربران ارائه دهد.

ایرتگ ها احتمالاً در ماه ژانویه سال 2021 میلادی آماده معرفی و عرضه خواهد شد و روند استفاده از آن با آی او اس 14.4 روی دستگاه‌های اپل فعال می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373