لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد مکس طلایی توسط برند کاویار معرفی و عرضه شد

ایرپاد مکس طلایی توسط برند کاویار معرفی و عرضه شد

 شرکت روسی کاویار همانند رسم همیشگی خود، مدت کوتاهی پس از آماده‌سازی و عرضه هدفون رو گوشی اپل اقدام به عرضه ایرپاد مکس طلایی لوکس کرده است.

ایرپاد مکس طلایی برند کاویار در دو رنگ سفید و مشکی آماده عرضه شده است که روی کاپ‌های آن را روکش طلایی گرفته است. این ایرپاد سفارشی تنها در یک نسخه و دو مدل با رنگ سفید و مشکی ساخته شده و هیچ مشابه دیگری از آن‌ها در دنیا وجود ندارد. کاویار علاوه بر استفاده از طلا در بدنه این محصول یک روکش چرمی نیز روی هدبند این محصول قرار داده که ظاهر آن را به شکلی ویژه خاص و منحصربه فرد می‌کند.

ایرپاد مکس طلایی از همین حالا با قیمت 108 هزار دلار آماده عرضه شده و قرار است تا سال 2021 میلادی آماده عرضه به خریدار شود.

این محصول به صورت ویژه فقط برای کلکسیون داران ساخته شده و فقط یک مدل از هر رنگ آن در دنیا موجود است و دیگر نیز قرار نیست که به تولید انبوه برسد. همین موضوع نیز باعث شده تا ایرپاد مکس 500 دلار به خاطر تک بودن و منحصر به فرد بودنش با قیمتی بسیار بیشتر آماده عرضه شده است.

کاویار برند اصلی تولید محصولات لوکس الکترونیکی و دیگر اکسسورهای جذاب و گران قیمت است. این برند تا به امروز محصولات بسیار زیادی را از انواع مختلف آماده عرضه است.

یکی از این محصول شامل آیفون 12 همراه با تکه‌ای از پیراهن یقه اسکی استیو جابز می‌شد که بسیاری از کلکسیونرها توجه ویژه‌ای به آن کرده بودند. در این میان، این شرکت تا به امروز توانسته توجه‌های بسیار زیادی را به خود جلب کند و حتی از محصولات لوکس برندهای دیگر نیز سرشناس‌تر شود.

ایرپاد مکس آخرین محصولی از اپل است که در سال 2020 معرفی شد و در حال حاضر آماده عرضه در بازار جهانی شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373