لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیکون و تم آیفون خود را با اپلیکیشن mokol به روز رسانی کنید

آیکون و تم آیفون خود را با اپلیکیشن mokol به روز رسانی کنید

 اپلیکیشن mokol یکی از نرم‌افزارهای کاربردی است که برای آی او اس 13 به بعد آماده عرضه شده و امکان تغییر رابط کاربری سیستم عامل و شخصی‌سازی آن را می‌دهد.

این اپلیکیشن مجموعه زیادی از آیکون‌ها را در خود جای‌داده که می‌توان از طریق آن‌ها ظاهر رابط کاربری و البته تم دستگاه را به شکلی جذاب تغییر داد. در این اپلیکیشن مجموعه‌ای از تم‌های دست‌چین شده قرار دارد که امکاناتی ویژه را برای تغییر ظاهر دستگاه اعمال می‌کند و از آن طریق می‌توان به بهترین شکل از دستگاه لذت برد.

می‌توان با استفاده از این اپلیکیشن تغییراتی ویژه را در دستگاه اعمال کرد و رابط کاربری را به شکلی دوست داشتنی تغییر داد.پک‌های آیکون ارائه شده در این مجموعه هارمونی خاصی به تلفن‌های هوشمند می‌دهد و همین موضوع باعث می‌شود تا رابط کاربری دستگاه دچار به هم ریختگی نشود. جالب اینجا است که پک‌های آیکون این اپلیکیشن حتی از اپلیکیشن‌های شخص ثالث پر استفاده نظیر اسپاتیفای و یوتیوب هم پشتیبانی می‌کند و یک ظاهر کاملاً جذاب و یکپارچه را در متوی اپلیکیشن‌ها ایجاد می‌کند.

نکته مهم‌تر این است که تمامی این تغییرات تنها با نصب یک اپلیکیشن از طریق اپ استور امکان پذیر است و دیگر نیازی به انجام کارهایی نظیر جیلبریک برای تغییر رابط کاربری آیفون نیست.

اپلیکیشن Mokol از همین حالا در اپ استور به صورت رایگان ارائه شده است و برای دانلود و نصب آن می‌توانید به لینک صفحه دانلود اپلیکیشن Mokol همراه با تم‌های جدید و آیکون‌های آن مراجعه کنید و به سادگی اپلیکیشن مربوطه را دانلود و نصب کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373