لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد پرو لایت نیمه اول سال 2021 آماده عرضه می‌شود

ایرپاد پرو لایت نیمه اول سال 2021 آماده عرضه می‌شود

 شایعات مربوط به ایرپاد پرو لایت نزدیک به یک سال پیش سروصدای زیادی ایجاد کرد و حالا یک خبرگزاری اعلام کرده که این محصول قرار است در نیمه اول سال 2021 میلادی آماده عرضه شود.

بر اساس گزارش وب‌سایت The Elec شرکت اپل تصمیم دارد تا در نیمه اول سال 2021 یعنی نهایتاً تا شش ماه دیگر از ایرپاد پرو لایت به عنوان نسخه‌ای ارزان قیمت از هندزفری‌های ایرپاد پرو رونمایی کند. این وب‌سایت اعلام کرده که اطلاعات منتشرشده در گزارش مربوطه را از تأمین‌کنندگان شرکت اپل در کره جنوبی دریافت کرده است که مشخص شده که این شرکت در حال افزایش سطح سفارش تولید تراشه H1 است تا آن‌ها را در نسخه‌ای خاص و ارزان قیمت‌تر از ایرپادها قرار دهد. در صورت حقیقت داشتن این موضوع می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2021 میلادی و نهایتاً تا چند ماه دیگر ایرپاد پرو لایت را رونمایی و آماده عرضه به بازار کند.

ایرپاد پرو به عنوان نسل اول هندزفری‌های تمام بی‌سیم حرفه‌ای شرکت اپل در سال 2019 آماده عرضه شد. نسل دوم این محصول نیز احتمالاً پس از دو سال از زمان عرضه نسخه پیشین آماده معرفی و عرضه به بازار خواهد شد.

قیمت ایرپاد پرو 2019 احتمالاً پس از معرفی و عرضه نسخه لایت آن در سال 2021 کاهش نسبی را تجربه خواهد کرد. این موضوع توسط برخی از تحلیلگران نیز تائید شده و آن‌ها اعلام کرده‌اند که نزدیک به 20 درصد از قیمت اصلی این محصول کاهش خواهد یافت.

ایرپاد پرو لایت در صورت عرضه، احتمالاً پایانی برای تولید ایرپادهای معمولی سال 2017خواهند بود و اپل به‌طورکلی ظاهر هندزفری‌های خود را تغییر خواهد داد.

ایرپادهای اپل در سال 2016 برای اولین بار معرفی شدند و در سال 2017 آماده عرضه به بازار شدند، نسخه پروی این محصولات در سال 2019 به عنوان اولین هندزفری‌های تمام بی‌سیم حرفه‌ای شرکت اپل آماده عرضه شدند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420