لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نرم افزارهای برتر هفته: بازی Odd Bot Out، نرم افزار Camu و …

نرم افزارهای برتر هفته: بازی Odd Bot Out، نرم افزار Camu و  …

هفته گذشته، هفته نسبتا خوبی برای کاربران iOS بود  و با عرضه نرم افزار و بازیهای جدید و متنوع در فروشگاه اپ استور به پایان رسید. همچنین طی هفته گذشته توییک‌های بسیار خوبی نبز ارائه شدند. نگاهی به برترین‌ها می‌اندازیم:

 

(رایگان) Midnight Star

midnight-star.jpg

شرکت Industrial Toys نخستین بازی موبایل خود را هفته گذشته منتشر کرد. این بازی که در سبک شوتر و Sci-Fi است در 120 سال آینده اتفاق می‌افتد و بازیکنان باید برای نجات دنیا با بیگانگان مبارزه کنند. در این بازی دنیای مشابه سری بازیهای Halo خلق شده است ولی مطمئنا از نظر گیم پلی تفاوت زیادی بین آنهاست. در این بازی حرکت شخصیت بازی بصورت خودکار است و بازیکنان تنها باید بر روی هدف گیری و کشتن دشمنان و گرفتن امتیاز برای ارتقای سلاحه و … تمرکز کنند.

 

(رایگان) Transformers: Battle Tactics

transformers.jpg

 یکی از بازیهای خوب منتشر شده در هفته گذشته عنوان جدیدی از سری کمیک محبوب ترانسفورمرز بود. این بازی در سبک مبارزه‌ای و استراتژیک بوده و بازیکنان باید با انتخاب شخصیتهای مورد نظر خود در دو تیم AUTOBOTS و یا Deceptions به مبارزه پرداخته و با کسب امتیازات کافی می‌توانند از بین بیش از 75 شخصیت آنها را آزاد کرده و یا به تجهیز و ارتقای هر کدام از آنها بپردازند.

 

(رایگان) Camu

Camu.jpg

Camu نرم افزاری برای ویرایش تصاویر و تصویربرداری است که بتازگی نسخه جدیدی از آن عرضه شده است. Camu دارای طراحی زیبا و پولیش شده‌ای است و کار با آن نیز بسیار آسان است. استفاده از فیلترهای مختلف در حین گرفتن تصاویر، ساخت کلاژ، نوشتن متن بر روی تصاویر، استفاده از حالت Auto Mode که در صورت لرزش دست از گرفتن عکس جلوگیری می‌کند، امکان به اشتراک گذاری تصاویر ویرایش شده و… از جمله ویژگیهای این نرم افزار است. همچنین در نسخه جدید Camu با آیپد نیز سازگار شده است.

 

(رایگان) Angry Birds Seasons HD

angry-birds.jpg

اپل این هفته یکی از برترین بازی‌های سری محبوب Angry Birds را بعنوان بازی زایگان شده هفته برگزیده است. Angry Birds Seasons به تازگی برزورسانی جدیدی را نیز ارائه کرده که در آن بیش از 15 لوکیشن با تم NBA اضافه شده است. این نسخه از بازیهای Angry Birds تتوع بسیار زیادی دارد و با بیش از 550 مرحله می‌تواند تا مدتی شما را سرگرم کند.

 

(رایگان) Video Downloader Pro

downloader.jpg

این نرم افزار این امکان را به کاربران می‌دهد تا ویدیوهای مورد نظر خود را به راحتی دانلود کرده و ذخیره کنند. از دیگر امکانات این نرم افزار پلیر ثدرتمند، امکان قراردان رمز عبور برای فولدرهای موجود، پشتیبانی از Air Play، امکان تبادل ویدیوها بر روی مک یا PC از طریق وای فای و … را دارد. ان نرم افزار برای مدتی محدو بصورت رایگان درآمده است.

 

(رایگان) Cluster Six

cluster.jpg

 

Cluster Six عنوای در سبک اکشن و Runner است. بازیکنان باید کنترل روباتی را به عهده بگیرند که در هر مرحله باید از موانع دفاعی مختلف عبور کند. هر کدام از موانع دارای رنگ مشخصی هستند و روبات نیز دارای سه حالت تهاجمی با رنگهای مختلف است که باید پیش از برخورد به هر دیوار به همان رنگ تغییر کند و با بدست آوردن امتیازات کافی به تثویت هر کدام از این حالتها بپردازد.

بازیهای دیگری همچون Game of Thrones Episode 2، Ramboat، Dark Echo، Pro Feel Golf و ZigZag و همچنین نرم افزارهای Hydra، Letterspace، DataMan Next، Reflex و… نیز از بازیها و نرم افزارهای قابل توجه در هفته گذشته بودند.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420