لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 2021 با نمایشگر مینی ال ای دی تولید می‌شود

آیپد پرو 2021 با نمایشگر مینی ال ای دی تولید می‌شود

خبرگزاری دیجی تایمز آیپد پرو 12.9 اینچی با نمایشگر Mini-LED در سه ماهه اول 2021 عرضه خواهد شد.

گزارش منتشر شده ادعا می‌کند که اپل زنجیره تأمین خود را برای تولید نمایشگرها و پنل‌های لمسی متنوع کرده است. شرکت تأمین کننده BOE در نهایت تأییدیه اپل را برای تولید پنل‌های OLED آیفون کسب کرده و شرکت GIS هم قرار است پنل‌های لمسی برای آیفون و آیپد را تولید کند.

گفته شده شرکت GIS هزینه قابل توجهی برای توسعه ظرفیت تولید ماژول‌های لمسی یکپارچه‌ مورد استفاده در آیپد و مک بوک و بهبود اتوماسیون خط تولید سرمایه گذاری کرده است. همچنین این شرکت قرار است ماژول‌های لمسی یکپارچه‌ای برای صفحه‌های دارای نور پس زمینه Mini-LED به سایز 12.9 اینچ برای آیپد پرو سال 2021 تولید کند.

شایعه شده که اپل در حال آماده سازی یک آیپد پرو 12.9 اینچی با نمایشگر مینی ال ای دی است که ممکن است نمایشگر توسعه یافته آیپدهای فعلی باشد. نمایشگر جدید با قابلیت ارائه رنگ‌های غنی شده، نمایش رنگ‌های تیره به طور تیره‌تر و رنگ‌های روشن به طور روشن‌تر و کنتراست بهتر عرضه خواهد شد.

در نمایشگرهای OLED جدید از هزاران LED منحصر به فرد برای روشن کردن صفحه نمایش استفاده می‌شود اما باید اشکالات موجود در این فناوری برطرف شود.

چندین گزارش منتشر شده دیگر نشان می‌دهد که اپل به دنبال انتقال خط تولید نمایشگرهای آیپد پرو جدید به فناوری نمایشگر OLED است.

گزارش‌های قبلی منتشر شده توسط مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل حاکی از این است که آیپد پرو با نمایشگر خاص و جدید در اواخر سال 2021 عرضه خواهد شد؛ در حالی که دیجی تایمز می‌گوید که احتمالاً اوایل سال آینده میلادی روانه بازار می‌شود.

قابل ذکر است که نمایشگر OLED or Organic Light-emitting Diode نوعی دیود نور افشان بوده که یک لایه بسیار نازک از ترکیبات آلی بر مبنای روش الکترولومینسانس «Electroluminescence» در واکنش به جریان الکتریکی نور منتشر می‌کند و چون خودش نور تولید می‌کند به همین دلیل نور پس زمینه ندارد. کیفیت رنگ سیاه یا رنگ‌های روشن به دلیل همین ویژگی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373