لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابزار نقص حق نشر اپل به عنوان بهترین محصول 2020 شناخته شد

ابزار نقص حق نشر اپل به عنوان بهترین محصول 2020  شناخته شد

 مجله فوربس به تازگی لیستی از برترین محصولات امنیت سایبری سال 2020 را منتشر کرده که در میان آن‌ها یکی از ابزارهای ناقض حق نشر شرکت اپل نیز دیده می‌شود.

فوربس ابزار شبیه‌ساز «کورلیوم» را به عنوان برترین محصول سال 2020 معرفی کرده و اعلام کرده که این ابزار برای بسیاری از هکرها و توسعه‌دهندگان ابزارهای امنیتی کاربردی بوده است. این مجله اعلام کرده که کورلیوم می‌تواند به متخصصین امنیتی کمک کند تا حفره‌های امنیتی و امکان نفوذ به دستگاه‌های اپل را شناسایی کنند و به سادگی با آن‌ها مبارزه کنند.

فوربس تأکید کرده که تا به امروز هشت استارت آپ امنیتی از طریق کورلیوم توانسته‌اند به نسخه‌های مجازی سیستم‌عامل آی او اس دسترسی داشته باشند و حفره‌های امنیتی آن را از بین ببرند.

این ادعا در حالی از طرف فوربس مطرح شده است که شرکت اپل در سال 2019 میلادی یک پرونده قانونی علیه کورلیوم تشکیل داده بود و آن را به نقض حق نشر خود متهم کرده بود.

کورلیوم یک ابزار شبیه‌ساز است که به استفاده کنندگان خود اجازه می‌دهد تا بدون داشتن آیفون یا آیپد سیستم‌عامل آی او اس و آیپد او اس را روی یک کامپیوتر شخصی اجرا کنند و تغییرات زیادی را در آن اعمال کنند. این قابلیت به صورت پیش‌فرض از طرف شرکت اپل ارائه نمی‌شود و شرکت اپل نیز انجام این کار را خلاف قانون و عملکرد خود می‌داند.

با این حال مجله فوربس به تازگی این ابزار را به عنوان بهترین محصول امنیت سایبری سال 2020 معرفی کرده و آن را در لیستی از ابزارهای مهم برای متخصصین امنیتی قرار داده است.

گفتنی است که اپل در کنار مقابله با ابزار اقدام به عرضه نسخه‌ای خاص از آیفون با محدودیت‌های امنیتی کمتر به توسعه‌دهندگان کرده است که به صورت محدود و برای مدت‌زمان مشخص به کاربران ارائه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420