لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک مینی 2020 به عنوان سرورهای MacStadium مورد استفاده قرار گرفت

مک مینی 2020 به عنوان سرورهای MacStadium مورد استفاده قرار گرفت

MacStadium یکی از جدیدترین و پیشتازترین شرکت هایی است که امکان استفاده از مک مینی 2020 را به عنوان سرورهای اختصاصی خود به توسعه دهندگان ارائه داده است.

MacStadium به توسعه دهندگان اپلیکیشن ها در دستگاه های iOS و مک اجازه میدهد تا از طریق سرورهای خودش بدون نیاز به داشتن یک دستگاه خاص به محیط و رابط کاربری سیستم عامل مک دسترسی داشته باشند و از آن طریق اقدام به اجرا و تست نرم افزارهای مختلف کنند.

مک استادیوم به تازگی سرورهای خودش را مجهز به مک مینی 2020 با پردازنده M1 شده است که امکان اجرا و تست اپلیکیشن های مختلف را به توسعه دهندگان میدهد.

این شرکت در حال حاضر یکی از معدود ارائه دهندگان خدمات است که امکان استفاده از پردازش های ابری مبتنی بر سرورهای مک M1 را به کاربران خود ارائه داده است. کاربران میتوانند با پرداخت هزینه ماهانه یک هاست مبتنی بر پردازنده M1 برای انجام کارهای مختلف خود خریداری کنند و دیگر نیازی به خرید این دستگاه به صورت کامل را نخواهند داشت.

این شرکت در حال حاضر تصاویر مربوط به مک مینی هایی که به صورت سرور ابری ارائه شده منتشر کرده است که نشان دهنده آماده بودن آنها برای ارائه خدمات به کاربران است.

مک مینی های ارائه شده در این سرور ابری با قیمت 99 دلار به صورت ماهانه با کانفیگ 8 گیگ رم و 256 گیگابایت اس اس دی آماده عرضه شده اند. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران شاید نیازی به خرید همیشگی مک مینی برای انجام کارهای مختلف و اجرای و تست نرم افزارها روی پردازنده های M1 نداشته باشند، استفاده از این سرورها برای بهینه سازی و آماده سازی اپلیکیشن های در حال توسعه منطقی به نظر میاید.

چرا که این کار باعث میشود تا کاربران محدودیت زیادی برای اجرای نرم افزارهای مختلف روی یک دستگاه با هر پردازنده ویژه ای نداشته باشند و از طریق ارتباط ریموت بتوانند تمامی کارهای مورد نظر خود را انجام دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373