لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو شایعات اتومبیل اپل را رد کرد

مینگ چی کو شایعات اتومبیل اپل را رد کرد

 مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که شایعات اتومبیل اپل و ادعای خبرگزاری رویترز در مورد عرضه این محصول در سال 2024 از نظر او مردود و غیرقابل قبول است.

مینگ چی کو اعلام کرده که اپل تا پیش از سال 2025 هیچ اتومبیل مستقلی را آماده عرضه به بازار نمیکند. او تاکیید کرده که در گذشته بر این باور بوده که اتومبیل اپل در بازه زمانی 2023 تا 2025 آماده عرضه میشود؛ اما حالا اطلاعات مربوط به زمان بندی توسعه و طراحی محصولات این شرکت نشان داده که حتی اگر مدیران اپل مصرانه تمایل به تولید اتومبیل تمام الکتریکی داشته باشند، دست کم تا سال 2025 نمیتوانند این محصول را روانه بازار کنند.

این تحلیلگر ضمن تایید تلاش اپل برای ورود به حوزه خودروسازی تاکیید کرده که اپل احتمالا در بازه 2025 تا 2027 ماشین هوشمند و تمام الکتریکی خود را آماده عرضه میکند.

بازار جهانی توقعات زیادی از اتومبیل اپل دارد، اما مینگ چی کو به سهام داران اپل تاکیید کرده که این شرکت هنوز در بسیاری از حوزه های فنی ساده تر از بازار عقب مانده است. اپل هنوز نتوانسته جایگاه درستی در تولید اسپیکرهای هوشمند به دست بیاورد و هوم پاد و هوم پاد مینی هنوز به جایگاه مورد نظر اپل در بازار جهانی دست نیافته اند.

حتی اگر اپل بخواهد در زمینه تولید اتومبیل های هوشمند نیز فعالیت کند، نیاز به هوش مصنوعی و داده های بسیار قوی تری نسبت به امروز دارد. چالش اصلی اپل از نظر این تحلیلگر به سخت افزار مربوط نمیشود، بلکه این شرکت نیاز به جمع آوری داده های بیشتری دارد که جمع آوری آنها دست کم چهار سال طول خواهد کشید.

این ادعاها در حالی مطرح میشود که خبرگزاری رویترز هفته گذشته ادعا کرده بود که اپل تا سال 2024 تولید اولین ماشین هوشمند خود را آغاز میکند و بسیاری از تحلیلگران نظیر موسسه مالی مورگان استنلی در مورد آن ادعاهایی را مطرح کرده بودند 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420