لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چند دلیل مهم برای خرید ایرپاد مکس

چند دلیل مهم برای خرید ایرپاد مکس

 ایرپاد مکس به تازگی معرفی و شده حالا بسیاری از افراد به خاطر قیمت گران 550 دلاری برای خرید آن شک دارند. در این مقاله پنج دلیل مهم برای خرید ایرپاد مکس ارائه شده است. با ما همراه باشید. 

در بررسی پنج دلیل برای خرید ایرپاد مکس اولین فاکتوری که توجه را جلب می‌کند به راحتی و کیفیت ساخت این دستگاه جدید اپل مربوط است. این ویژگی برای افرادی که مدت زیادی را صرف استفاده از هدفون می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.
راحت بودن کاربران به خاطر طراحی و سازگاری آن با اندازه‌های مختلف سر و سایر موارد که در افراد مختلف متفاوت بوده باعث میشود تا ایرپاد مکس به طرزی باور نکردنی راحت و مناسب باشد. همچنین کاپ هدفون به خوبی با فرم گوش سازگار شده و با داشتن قابلیت تنفس موجب کاهش تعریق می‌شود. در صورتی که کاپ روی گوش فرسوده شود از طریق سیستم اتصال مغناطیسی تعویض آن‌ها به را حتی امکان پذیر است.
بدنه ایرپاد مکس از فلز ساخته شده و کاپ آلومینیومی دارد که حس مطلوب خنکی هنگام لمس آن به دست منتقل می‌شود. شاید این طور تصور بشود که به همین دلیل هدفون جدید اپل بسیار سنگین است و می‌تواند مشکل ساز باشد اما مشخص شده که هدبند آن با حالت شبکه توری در توزیع وزن دستگاه روی سر نقش مهمی داشته و حداکثر راحتی و سبکی را ارائه می‌دهد.
دومین دلیل برای خرید ایرپاد مکس لغو سر و صدای فعال Active Noise Cancellation است که این دستگاه در این مورد از قابلیت بسیار خوبی برخوردار است. هنگام گذاشتن آن روی سر و قرار گرفتن کاپ‌ها روی گوش تقریباً شنیدن صداهای اطراف بسیار دشوار است. اگر ANC خاموش باشد این ویژگی غیرفعال می‌شود که در حالت Transparency همواره روشن است.
ویژگی سوم برای خرید ایرپاد مکس کیفیت صدا است. این دستگاه صدا را از طریق بلوتوث ارائه می‌دهد، مشخصات صوتی متعادل بوده و نسبت به اوج یا پایین بودن صدا بیش از حد تهاجمی نیست. در کاپ‌های روی گوش از تراشه H1 استفاده شده است و ایرپاد مکس با استفاده از محاسبه، صدایی که تولید می‌کند در زمان واقعی و متناسب با سر و سایر عوامل تنظیم می‌شود. حتی با بالا بردن میزان صدا از کیفیت و شفاف بودن آن کاسته نمی‌شود.
چهارمین دلیل برای خرید ایرپاد مکس مربوط به قابلیت Spatial Audio می‌شود که اخیراً اپل آن را در ایرپاد پرو و ایرپاد مکس استفاده کرده است. این ویژگی یک تجربه صوتی همه جانبه و سه بعدی با محتوای سازگار ارائه می‌دهد که می‌تواند با محتوای قابل دیدن کاملاً هماهنگ، جذاب و تأثیر گذار باشد.
ویژگی پنجم مربوط به استفاده از تراشه H1 در ساخت کاپ روی گوش است که موجب افزایش کیفیت صدا می‌شود. یعنی اگر از آیفون خود به موسیقی گوش می‌کنید و سوئیچنگ خودکار دستگاه روشن باشد، سپس آیپد را برداشته تا یک فیلم تماشا کنید، ایرپاد مکس به طور خودکار با این تغییر سازگار شده و پخش صدا از آیپد را آغاز می‌کند.
نکته بسیار مهم برای خرید ایرپاد مکس این است که این دستگاه همه چیز تمام و کامل است. در واقع سرمایه گذاری با خرید این دستگاه کاملاً به نفع کاربر بوده و سال‌ها قابل استفاده خواهد ماند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420