لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند حذف بازی‌ها از اپ استور شروع شد

فرایند حذف بازی‌ها از اپ استور شروع شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا مجموعه‌ای از بازی‌ها را از اپ استور حذف کند و دیگر امکان عرضه آن‌ها را به کاربران دستگاه‌های آیفون و آیپد ندهد.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال شرکت اپل به برخی از توسعه دهندگان چینی اعلام کرده که به دلیل عدم ارائه حق انتشار محتوای خود ممکن است بازی‌های آن‌ها را از اپ استور حذف کند. این موضوع مشخصاً به دلیل عدم ارائه مجوزهای قانونی بوده است و مستقیماً روی اپ استوری که کاربران چینی استفاده می‌کنند تأثیر خواهد گذشت. البته این قوانین جدید و برنامه اپل برای حذف بازی از اپ استور ممکن است روی روند عرضه آن‌ها در کشورهای دیگر نیز تأثیر بگذارد.

بسیاری از بازی‌های ارائه شده در اپ استور متعلق به توسعه دهندگان چینی هستند که اطلاعات دقیقی از خود ارائه نداده‌اند. این موضوع باعث شده که شرکت اپل از توسعه دهندگان چینی بخواهد تا اطلاعات هویتی خود را در کنار حق انتشار بازی‌ها تکمیل کنند و در غیر این صورت تا سی و یکم دسامبر به طور کامل این اپلیکیشن‌ها را از اپ استور حذف خواهد کرد.

یکی از عوامل محرک در جریان این برنامه جدید اپل به قوانین سخت گیرانه دولت چین نیز باز می‌گردد. دولت چین از اپل می‌خواهد تا اطلاعات کاملی از اپلیکیشن‌ها و توسعه دهندگان آن‌ها ارائه دهد.

این موضوع هرچند که به صورت مستقیم روی اپ استور ارائه شده روی چین تأثیر می‌گذارد، اما ممکن است در آینده باعث شود تا کاربران در کشورهای دیگر نیز امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های پر استفاده را نداشته باشند و دردسرهای بیشتری برای دانلود و نصب آن‌ها پیدا کنند.

چین یکی از بزرگ‌ترین بازارها برای شرکت اپل به حساب میاید و به همین دلیل این کمپانی همکاری کامل با دولت این کشور را انجام می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420