لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمرکز اپل در iOS 9 بر روی ارتقای عملکرد و ثبات سیستم عامل خواهد بود

تمرکز اپل در iOS 9 بر روی ارتقای عملکرد و ثبات سیستم عامل خواهد بود

مارک گرمن (Mark Gurman) خبرنگار و محقق سایت 9to5Mac، در گزارشی خبر داده است که iOS 9 بیش از اینکه بر روی نوآوری‌های جدید تمرکز کند، دارای پیشرفتهایی در زمینه تداوم و پایداری عملکرد (Stability) خواهد بود. بر این اساس iOS 9 تمرکز وسیعی را بر روی رفع باگهای حاضر در iOS 8 خواهد گذاشت و بجای توجه کامل برای ارائه ویژگی‌های جدید و قابل توجه بر بهبود عملکرد خود خواهد افزود. همچنین یکی دیگر از تلاشهای اپل کنترل میزان حجم مورد نیاز برای این بروزرسانی است، زیرا بسیاری از کاربران iOS دارای دستگاههای 16 گیگابایتی هستند و در بسیاری از موارد بدلیل کمبود حجم به مشکل بر میخورند.

شاید بتوان این موضوع را یک نکته مثبت طلقی کرد زیرا اپل در زمینه عملکرد و ثبات مشکلاتی زیادی را در iOS 8 داشته است که نمونه بارز آن بروزرسانی بسیار ضعیف iOS 8.0.1 بود که مجموعه‌ای از باگها و شکایتهای کاربران را برجای داشت که هنوز هم برخی از این موارد با گذشت چندین ماه و عرضه چندین نسخه جدید هنوز بطور کامل برطرف نشده است. از جمله مشکلاتی که iOS 8 با آن درگیر است می‌توان به مشکلات ارتباطی وای فای، خالی شدن سریع باتری، عدم چرخش صفحه نمایش، مشکلات مربوط به بلوتوث و … اشاره کرد.

البته iOS 9 کاملا نیز بدون تغییرات و ویژگی جدید نیست و شایعاتی مربوط به برخی از ویژگیهای جدید همچون اضافه شدن مسیرهای حمل و نقل عمومی، قابلیت استفاده از Maps بصورت درون ساختمانی (Indoor) ، و قابلیت Multitasking و تقسیم شدن صفحه نمایش برای آیپد از جمله این ویژگی‌هاست. نخستین اشاره‌های مربوط به این سیستم عامل در WWDC 2015 دیده شد ولی تا به امروز خبر جدیدی در خصوص iOS 9 منتشر نشده است.

sibname

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373