لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قطعی آیکلود پس از 36 ساعت برطرف شد

قطعی آیکلود پس از 36 ساعت برطرف شد

 شرکت اپل 36 ساعت پس از ایجاد مشکل و قطعی دائمی آیکلود بالاخره مشکلات مربوط به عدم ورود کاربران به این سرویس آنلاین را برطرف کرده است و کاربران از این پس می‌توانند به این سرویس دسترسی داشته باشند.

بر اساس گزارش وب سایت اپل اینسایدر شرکت اپل ساعت یازده شب شنبه به وقت تهران این مشکل را برطرف کرده است و کاربران برای بار دیگر می‌توانند به آیکلود دسترسی داشته باشند.

این مشکل که از بامداد روز 25 دسامبر 2020 آغاز شده بود، باعث می‌شد تا کاربران امکان دسترسی به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مبتنی بر آیکلود را نداشته باشند و نتوانند برخی از دستگاه‌ها نظیر اپل واچ و هوم پادهای جدید را راه اندازی کنند.

در این میان، بخش پشتیبانی اپل از طریق یک توییت اعلام کرده که این مشکل در روز 26 دسامبر توسط اپل شناسایی و در حال برطرف سازی است. در نهایت این مشکل در شب شنبه برطرف شده است و کاربران می‌توانند برای بار دیگر به سرویس‌های خود دسترسی داشته باشند.

قطعی آیکلود علاوه بر اینکه همگام سازی اطلاعات در دستگاه‌هایی نظیر آیفون، آیپد و مک را با اختلال مواجه کرده بود، باعث می‌شد تا کاربران امکان راه اندازی اپل واچ جدید و هوم پاد مینی جدید را نداشته باشند. راه اندازی اولیه برخی از محصولات اپل نیاز به تائید دو مرحله‌ای از طریق آیکلود دارد و این موضوع باعث شده بود تا قطعی آیکلود برای کاربران دردسر بیشتری را ایجاد کند.

گفتنی است که با وجود برطرف شدن مشکلات مربوط به آیکلود شرکت اپل هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی دقیق در مورد ریشه بروز آن منتشر نکرده است و معلوم نیست که این مشکل به خاطر چه چیز رخ داده است.

گفتنی است در حال حاضر فعال سازی آیکلود و دستگاه‌های جدید از طریق آن با محدودیت‌های گذشته مواجه نیست و کاربران می‌توانند همانند گذشته در شرایط عادی کارهای خود را انجام دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420