لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش 15 درصدی کمیسیون اپ استور برای توسعه دهندگان

کاهش 15 درصدی کمیسیون اپ استور برای توسعه دهندگان

اپل اخیراً یک برنامه ویژه برای کسب و کار کوچک را معرفی کرده که در آن توسعه دهندگانی که درآمد خالص سالانه آن‌ها از طریق فروش اپلیکیشن‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای به یک میلیون دلار برسد، مشمول کاهش پرداخت نرخ کمیسیون اپ استور تا 15 درصد خواهند شد.

برای توسعه دهندگانی که درآمد خالص سالانه آن‌ها بیش از یک میلیون دلار شود همان نرخ کمیسیون استاندارد 30 درصدی را باید پرداخت کنند.

اوایل این هفته اپل شروع به فرستادن ایمیل به توسعه دهندگان واجد شرایط این برنامه، با توجه به اینکه کاهش نرخ کمیسیون 15 درصدی از اول ژانویه اجرا خواهد شد. برخی از توسعه دهندگان در حال مشاهده نرخ کاهش 15 درصدی برای میزان درآمد خود هستند.

برخی از توسعه دهندگانی که در حال مشاهده نرخ کاهش کمیسیون هستند شامل David Hodge سازنده اپلیکیشن وسایل نقلیه شخص ثالث تسلا و Jacob Gorban توسعه دهنده برنامه ویرایش عکس ImageFramer برای کامپیوتر مک هستند.

اپل ماه گذشته برنامه کسب و کار کوچک را اعلام کرد؛ ضمن اینکهدر حال بررسی اظهارات و ادعای ضد انحصاری شرکت سازنده بازی فورتنایت توسط شرکت اپیک گیمز بود. درآمد خالص سالانه اپیک گیمز از آستانه یک میلیون دلار فراتر رفته ولی او حاضر به پرداخت کمیسیون 30 درصدی نیست.

اپل بر این باور است که این برنامه به نفع اکثریت قریب به اتفاق توسعه دهندگان در اپ استور است. همچنین وب‌سایت اپل دارای یک صفحه برنامه کسب و کار کوچک است که توسعه دهندگان می‌توانند روند ثبت نام را آغاز کرده و جزئیات بیشتری را مشاهده کنند.

اپل انتظار دارد که برنامه کسب و کار کوچک اپ استور بتواند تجارت دیجیتال بیشتری برای مشاغل کوچک فراهم کند تا در برنامه‌های خود سرمایه گذاری کرده و بتوانند یک نرم افزار ابتکاری برای کاربران اپل ارائه دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373