لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل رزولوشن در نمایشگرهای خارجی اولتراواید مک رفع خواهد شد

مشکل رزولوشن در نمایشگرهای خارجی اولتراواید مک رفع خواهد شد

 اپل مشکل رزولوشن در نمایشگرهای اولتراواید کامپیوترهای مک M1 را از طریق ارائه یک آپدیت جدید برای سیستم عامل macOS برطرف خواهد کرد.

یک سند پشتیبانی جدید اپل اشاره کرده که وقتی یک نمایشگر خارجی اولتراواید به کامپیوتر مک با تراشه M1 متصل می‌شود، برخی رزولوشن‌های پشتیبانی شده توسط نمایشگر ممکن است قابل دسترسی نباشند.

اپل می‌گوید این یک مشکل فنی است و برای رفع مشکل رزولوشن در نمایشگرهای خارجی اولتراواید متصل شده به مک آپدیت سیستم عامل macOS را ارائه خواهد کرد.

اپل فعلاً مشخص نکرده که این آپدیت رفع اشکال دقیقاً چه وقت قابل دسترس خواهد بود، اما نسخه اولیه بتا macOS 11.2 که چندی پیش منتشر شد احتمالاً راه حلی برای این مشکل ارائه داده باشد.

این نسخه احتمالاً شامل بهبود عملکرد، به روز رسانی‌های امنیتی و رفع اشکالاتی است که امکان پرداختن به آن‌ها در نسخه اصلی macOS Big Sur وجود نداشت.

نسخه بتا اولیه macOS 11.1 شامل پشتیبانی از ایرپاد مکس، پیشرفت برنامه‌های تلویزیونی، ویجت‌های اپل نیوز و ارائه اطلاعات حریم خصوصی در اپ استور و رفع برخی اشکالات مک بوده است.

مشکل رزولوشن در نمایشگرهای اولتراواید مک ظاهراً به برخی مشکلات نرم افزاری مربوط می‌شود که هنگام استفاده از یک نمایشگر خارجی در مک‌های جدید تأثیرگذار است. به نظر می‌رسد این مشکل برای بسیاری از افراد مقطعی بوده و به همین دلیل عیب یابی دشوارتر می‌شود.

ممکن است دانستن جزییات مربوط به پیکربندی‌هایی که احتمالاً موجب بروز این مشکل شده به دارندگان مک کمک کند.

توصیه می‌شود به کاربران برای دیدن و انتخاب رزولوشن‌های اضافی در نمایشگر خارجی روی لوگوی Apple در گوشه بالا سمت چپ روی کامپیوتر مک کلیک، System Preferences را باز کرده و روی Displays کلیک کنند. سپس کلید Option را فشار داده و نگه دارند تا زمانی که بتوانند روی گزینه «Scaled» کلیک کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420