لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن کنفرانس ویدیویی زوم برای اپل سیلیکون عرضه شد

اپلیکیشن کنفرانس ویدیویی زوم برای اپل سیلیکون عرضه شد

 اپلیکیشن محبوب کنفرانس ویدیویی زوم برای کامپیوترهای مک اپل سیلیکون آماده عرضه شده است و در سند جدیدی که از آن منتشر شده اطلاعاتی در مورد تغییرات این برنامه به‌روزرسانی ارائه شده است.

زوم یک برنامه تماس ویدیویی مبتنی بر ارتباط ابری است که بر اساس آن می‌توان کنفرانس‌های ویدیویی و صوتی مجازی، وبینار، چت‌های زنده، اشتراک گذاری صفحه و سایر قابلیت‌های مختلف را به صورت مشترک در میان تیم‌های کار انجام داد.

قابل ذکر است که به‌روزرسانی اپلیکیشن زوم برای مک اپل سیلیکون شامل یکپارچه سازی تماس ابری با قابلیت چت و تماس، تقویت بازخورد و واکنش‌های غیرکلامی، بالا بردن دست برای میزبان و میزبان مشترک، قابلیت دسترسی به گزارش نظر سنجی در طول جلسه زنده و سایر موارد است.

اگرچه پشتیبانی بومی از اپل سیلیکون بی‌شک کاربران مک بوک ایر و مک مینی M1 را خوشحال خواهد کرد اما نسخه Intel Zoom که تحت شبیه سازی Rosetta 2 اجرا می‌شود به طرز شگفت انگیزی عملکرد خوبی ارائه داده است.

گفته شده که بعد از یک مکالمه 2.5 ساعته عمر باتری مک بوک ایر M1 17 درصد کاهش یافته و بعد از یک مکالمه 36 دقیقه‌ای دوم، عمر باتری 7 درصد افت پیدا کرده است. این یعنی استفاده از اپلیکیشن زوم تقریباً 10-13 درصد از عمر باتری مک M1 را در ساعت مصرف می‌کند.

نکته حائز اهمیت این است که اپلیکیشن زوم با مک‌های مبتنی بر اینتل شناخته شده و به دلیل ارائه آپدیت برای این برنامه، بهره‌وری از انرژی اپل سیلیکون بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

اپل برای انتقال از پردازنده اینتل به اپل سیلیکون به دو سال زمان نیاز دارد که احتمالاً در این مدت تغییرات بسیاری در مک‌های M1 رخ خواهد داد که اپلیکیشن‌ها با پردازنده جدید سازگار شده تا کارایی و عملکرد مک جدید افزایش یابد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420