لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر توییتر درصدد رقابت با اپل موزیک

مدیر توییتر درصدد رقابت با اپل موزیک

شایعات منتشر شده اخیر اعلام کرده‌اند که جک دورسی مدیر توییتر تصمیم دارد تا سرویس «تیدال» را برای رقابت با اپل موزیک تصاحب کند.
خبرگزاری بلومبرگ به تازگی اعلام کرده که اطلاعاتی از منابع آگاه به دست آورده است که جک دورسی به خرید و تصاحب سرویس تیدال (Tidal) تمایل نشان داده است. این سرویس امکان استریم مستقیم موسیقی‌ها از طریق اینترنت را بر اساس اشتراک‌های ماهانه و سالانه در دستگاه‌های مختلف ارائه می‌دهد که شبیه به اپل موزیک و اسپاتیفای است.
این منابع تأکید دارند که شرکت Square که تحت مدیریت دورسی قرار دارد، قرار است تیدال را به بخشی از سرویس‌های خود اضافه کند و از آن طریق امکاناتی ویژه را برای پخش محتوای صوتی به کاربران ارائه دهد.
شرکت اپل از سال 2014 سرویس اپل موزیک را برای رقابت با اسپاتیفای آماده عرضه کرد که تاکنون به دومین سرویس عرضه و استریم موسیقی در دنیا تبدیل شده است.
سرویس تیدال همانند اپل موزیک و برخلاف اسپاتیفای امکان پخش به صورت رایگان و از طریق نمایش تبلیغات را به کاربران ارائه نمی‌دهد و از همان ابتدا کاربران برای دسترسی به محتوای داخلی آن نیاز به خرید اشتراک دارند.
این سرویس همچنین دو آپشن HiFi و Master را برای کیفیت موسیقی‌های مختلف ارائه می‌دهد که از طریق آن کاربران می‌توانند محتوای در حال پخش را بر اساس کیفیت تعیین کنند.
با توجه به این موضوع می‌توان گفت که جک دورسی به عنوان مدیر عامل توییتر تصمیم دارد تا رقابت با اپل موزیک را شروع کند و از این طریق محتوای ویژه‌ای را به کاربران خود ارائه دهد.
با وجود این مسئله به نظر می‌رسد که دورسی و شرکت تحت مدیریتش تصمیم دارند تا در آینده نزدیک به سمت کسب و کارهای مبتنی بر استریم پیش بروند و امکاناتی بسیار ویژه و منحصر به فرد را به کاربران خود ارائه دهند. این سرویس از همین حالا نیز خدمات خود را به صورت پولی در اختیار کاربران قرار داده است؛ اما به نظر می‌رسد که پس از تصاحب دورسی تغییراتی در روند کاری آن پیش بیاید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373