لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازار فروش مک بوک و لپ تاپ‌های ویندوزی در 2021 هم داغ خواهد بود

بازار فروش مک بوک و لپ تاپ‌های ویندوزی در 2021 هم داغ خواهد بود

نزدیک به دو ماه پیش بود که شرکت اپل طی گزارش مالی سه ماهه خود خبر از رشد 39 درصدی فروش کامپیوترهای خود داده بود و حالا موسسه‌های تحلیلی تائید کرده‌اند که بازار فروش مک بوک و لپ تاپ‌های ویندوزی در سال 2021 هم داغ خواهد بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز شرکت اپل و دیگر کمپانی‌های تولید کننده لپ تاپ نظیر HP و لنوو در سال 2021 میلادی نیز با استقبال بسیار بالایی برای عرضه محصولات کامپیوتری مواجه خواهند بود.

رویترز اعلام کرده با وجود آماده سازی‌های اولیه واکسن کرونا، همچنان در نیمه‌های ابتدایی سال 2021 میلادی حجم بزرگی از کسب و کارها و سازمان‌های آموزشی به صورت آنلاین کارهای خود را ادامه می‌دهند. این موضوع به منزله آن است که بسیاری از کاربران در سراسر جهان همچنان به داشتن یک ابزار جدید برای برقراری ارتباط اینترنت و انجام کارهای خود از راه دور نیاز خواهند داشت.

رویترز اعلام کرده که در سال 2020 میلادی نزدیک به 250 میلیون کامپیوتر در سراسر جهان فروخته شده است. بالاترین رکورد پیش از این مربوط به سال 2008 و اوج تمایل افراد برای خرید کامپیوتر بود که عدد یاد شده به 300 میلیون رسیده بود.

در این میان تحلیلگران بر این باور هستند که سال آینده بازار فروش مک بوک و کامپیوترهای شخصی همراه با تبلت‌ها به بیش از 1.77 میلیارد واحد برسد که این مسئله به دلیل ادامه دار بودن شیوع کرونا و بحران‌های ناشی از آن خواهد بود. شرکت اپل نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین تولید کنندگان کامپیوترهای لپ تاپ و تبلت‌های آیپد سهم بزرگی در این افزایش خواهد داشت و به عنوان یکی از برندهای برتر در زمینه فروش محصولات دیجیتالی، الکترونیکی و کامپیوتری نقش بازی خواهد کرد.

از دیگر برگ‌های برنده شرکت اپل در سال آینده عرضه برخی از محصولات جانبی به صورت انحصاری و خاص است که سازگاری کاملی با دستگاه‌های اصلی نظیر مک بوک‌ها و آیپدها دارد که در نتیجه آن باعث می‌شود تا فروش کلی محصولات فیزیکی شرکت اپل رشد قابل توجهی را تجربه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420