لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اتصال کیبورد مک بوک مگنتی خواهد شد

اتصال کیبورد مک بوک مگنتی خواهد شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از اتصال کیبورد مگنتی به مک بوک‌ها استفاده کند که امکاناتی ویژه را به کاربران این دستگاه‌ها می‌دهد.

وب سایت patentlyapple شرکت اپل پتنتی جدید را در سازمان ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسانده که طراحی ابتدایی و مفهوم اولیه روش کار با مک بوک‌های آینده را مشخص می‌کند. در این طراحی انقلابی از یک سیستم شارژ معکوس در مک بوک‌ها سخن به میان آمده که باعث می‌شود تا لپ تاپ‌های شرکت اپل امکان شارژ بی‌سیم آیفون و آیپد و اپل واچ را داشته باشند. علاوه بر این، مک بوک‌های آینده یک بخش شیشه‌ای شفاف خواهند داشت که جای کیبورد ابتدایی را خواهند گرفت. در حقیقت این مک بوک‌ها فاقد کیبورد فیزیکی و مکانیکی در حالت اولیه خود هستند. 

این رابط شفاف می‌تواند به عنوان ابزاری برای نمایش هلو گرافیک و سه بعدی اجسام یا به عنوان یک رابط کاربری لمسی مورد استفاده قرار گیرد. در این میان، اپل در این پتنت سخن از وجود یک کیبورد مگنتی زده که می‌تواند روی همین سطح شفاف قرار گرفته و امکان تایپ کردن به صورت سنتی و همانند لپ تاپ‌های معمول را به کاربران ارائه دهد. 

 اپل همچنین توضیح داده که این کیبورد مگنتی مک بوک می‌تواند اشاره‌های لمسی کاربر را نیز تشخیص دهد و از آن طریق خطوط مختلفی را در نرم افزارهای دفتری نظیر Pages بکشد و در عین حال رابط کاربری سیستم عامل را نیز به شکلی متفاوت مدیریت کند.

گفتنی است که شرکت اپل هنوز این ایده را در محصولات خود مورد استفاده قرار نداده و افشا کننده این اطلاعات نیز سخنی از پیش بینی‌ها در مورد استفاده از این فناوری به میان نیاورده است. با این حال پیش بینی می‌شود تا باعرضه این رابط کاربری جدید در کامپیوترهای مک، امکان استفاده از تاچ بار به شکلی کاملاً متفاوت تغییر کند و کاربران دسترسی‌های بیشتری برای مدیریت، طراحی و ایجاد کارهای خلاقانه داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420