لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشکل احراز هویت اپل برای کاربران دردسرساز شد

مشکل احراز هویت اپل برای کاربران دردسرساز شد

بسیاری از کاربران دستگاه‌های اپل به تازگی اعلام کرده‌اند که با مشکل احراز هویت اپل مواجه شده‌اند و امکان دسترسی به حساب اپل آیدی و آیکلود خود را ندارند.

در یکی از صفحات بخشی پشتیبانی اپل که کاربران مشکلات خود را مطرح می‌کنند، اعلام شده که یک ارور جدید باعث جلوگیری کاربران از دسترسی به محتوای مختلف می‌شود. تصویر این ارور از طرف برخی از کاربران نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد که این مشکل از شب اول کریسمس آغاز شده است و هنوز نیز در بسیاری از نقاط دنیا ادامه دارد.

این مشکل باعث می‌شود تا کاربران امکان مستقیم برای احراز هویت و دسترسی به سرویس‌های رسمی شرکت اپل را نداشته باشند و نتوانند از طریق دستگاه‌هایی نظیر اپل واچ به محتوای داخل آیکلود خود دسترسی داشته باشد.

این مشکل همچنین در تالار گفتمان برخی از وب سایت‌های فعال در حوزه فناوری نیز مطرح شده است. با این حال به نظر می‌رسد که سرورهای فعال سازی دستگاه‌های جدید اپل با مشکل مواجه شده است که در نهایت باعث می‌شود تا کاربران امکان راه اندازی دستگاه‌ها جدید، وارد کردن اپل آیدی در آن‌ها و انجام کارهای مشابه را نداشته باشند.

باوجود این مسئله به نظر می‌رسد که شرکت اپل هنوز پاسخ دقیقی به این موضوع نداده است و معلوم نیست که کاربران تا چه زمانی باید این محدودیت‌ها را تحمل کنند. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این مشکل تا پایان دسامبر ادامه داشته باشد و پس از تعطیلات کریسمس برطرف بشود. یکی از کاربران در تالارهای گفتمان اعلام کرده که این موضوع ممکن است به افزایش سطح درخواست‌ها برای راه اندازی دستگاه‌های جدید مربوط باشد چرا که بسیاری از افراد در فصل تعطیلات کریسمس دستگاه‌های جدیدی را خریداری و آن‌ها را فعال می‌کنند.

گفتنی است که این مشکل در حال حاضر برای بسیاری از کاربران در سراسر جهان رخ داده که ممکن است روی روند کاربری کاربران ایرانی نیز تأثیر بگذارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420