لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت حریم خصوصی اپ استور روی اپلیکیشن‌ها اعمال شد

محدودیت حریم خصوصی اپ استور روی اپلیکیشن‌ها اعمال  شد

شرکت اپل پس از چالش‌های متعددی که با برخی از توسعه دهندگان نظیر فیس بوک داشت بالاخره اقدام به اعمال محدودیت حریم خصوصی اپ استور به کاربران کرده است.

از این پس تک تک اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور برای دسترسی به اطلاعات حساس باید ابتدا از کاربر دسترسی و مجوزهای لازم را دریافت کنند. این قابلیت در آی او اس 14 معرفی شده بود و اپل قرار بود آن را در پاییز سال جاری میلادی آماده عرضه کند. اما اعتراض برخی از شرکت‌های توسعه دهنده نظیر فیس بوک به ارائه این امکانات باعث شد تا اپل عرضه آن را برای مدت زمانی مشخص به تعویق بی اندازد.

با این حال این قابلیت از این پس به کاربران ارائه شده است وکاربران از طریق آن می‌توانند مدیریت بهتری روی روند دسترسی‌های اپلیکیشن‌های نصب شده روی دستگاه‌های خود داشته باشند.

این قابلیت از همین حالا برای کاربران آماده عرضه شده است و کافی است نسخه‌های جدید آی او اس 14 و مشخصا نسخه های اخیر آی او اس 14.4 روی دستگاه‌ها نصب شده باشد. پس از فعال شدن این قابلیت که از طرف اپل قابل انجام است، کاربران می‌توانند تمامی محتویاتی که یک اپلیکیشن از آن‌ها ردیابی می‌کند را بررسی کرده و بر اساس آن مجوزهای مختلف را به اپلیکیشنبدهند یا مجوزها را ملغی کنند.

شرکت فیس بوک بزرگ‌ترین منتقد این قابلیت جدید و البته سیاست حریم خصوصی شرکت اپل است و مارک زاکربرگ بارها اعلام کرده که این کار به کسب و کارهای کوچک‌تر که مبتنی بر تبلیغات هستند ضربه خواهند زد. با این حال شرکت اپل این اتهامات را رد می‌کند و اعلام کرده که کاربر و امنیت افراد برای حفظ حریم خصوصی برای اپل و محصولاتش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373