لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ تبلیغات ضد اپل خود را حذف می‌کند

سامسونگ تبلیغات ضد اپل خود را حذف می‌کند

شرکت سامسونگ در آستانه معرفی از گلکسی اس 21 به عنوان پرچم‌دار جدید تلفن‌های هوشمند خود هست و حالا به همین خاطر تبلیغات ضد اپل که از چند ماه پیش آغاز کرده بود را حذف کرده است.

وب سایت 9to5Google به تازگی اعلام کرده که شرکت سامسونگ تبلیغی که مربوط به مسخره کردن آیفون 12 و حذف شارژر از جعبه آن بوده را حذف کرده است. در این تبلیغ سامسونگ صرفاً یک شارژر را به تصویر کشیده بود و زیر آن نوشته بود که مشتریان گلکسی همچنان شارژر را در جعبه دستگاه دریافت می‌کنند. اما این تبلیغ حالا از شبکه اجتماعی فیس بوک و صفحه رسمی حذف شده است.

سامسونگ در این تبلیغات ضد اپل خود به بسیاری از امکاناتی که آیفون 12 به کاربران خود ارائه نمی‌دهد نیز اشاره کرده بود، این تبلیغ به مخاطب اعلام می‌کرد که گلکسی های پرچم‌دار سامسونگ علاوه بر اینکه شارژر را در جعبه دارند، امکان پخش محتوای تصویری با نمایشگر 120 هرتز را به همراه حافظه رم، بازدهی و عمر باتری بیشتر را به کاربران ارائه می‌دهند.

حال سامسونگ این تبلیغ را از صفحه فیس بوک خود حذف کرده است و وب سایت 9to5Google بر این باور است که این موضوع به معنای آن است که شرکت کره‌ای در صدد حذف شارژر از جعبه و بسته بندی گلکسی اس 21 است. در صورت حقیقت داشتن این موضوع شرکت سامسونگ عملاً کاری را از اپل مسخره کرده که پس از مدتی کوتاه آن را تقلید کرده است.

سامسونگ تا پیش از این نیز کارهای مشابهی کرده بود، در مجموعه تبلیغات ویدیویی خود حذف جک 3.5 میلی متری از آیفون 7 به بعد را مسخره کرده بود و دقیقاً خودش نیز همین کار را با سری‌های جدیدگلکسی انجام داده بود. با این حال سامسونگ طرفداران اپل را به عنوان افرادی معرفی کرده بود که باید برای استفاده معمولی از یک دستگاه چندین دانگل را به صورت هم‌زمان به آن متصل کنند. این موضوع باعث شده تا کاربران سامسونگ در آینده دقیقاً با همین مشکل نیز مواجه شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420