لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایلان ماسک: تیم کوک از تصاحب تسلا صرف نظر کرده است

ایلان ماسک: تیم کوک از تصاحب تسلا صرف نظر کرده است

مدیر عامل تسلا توییت کرده که اپل در سال 2017 نسبت به تصاحب تسلا توافق کرده و قرار بود به یک دهم ارزش فعلی شرکت را خریداری کند.

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا در توییت خود گفته که اپل قصد داشت این شرکت را در تاریک‌ترین روزهای عرضه تسلا 3 تصاحب کند ولی سرانجام تیم کوک از حضور در جلسه امتناع کرد.

قابل ذکر است که در سال 2017 تسلا در شرایطی نبود که بتواند حجم بالایی از ماشین‌های الکتریکی را تولید کند.

تسلا در سال 2017 در حال تولید ماشین تمام الکتریک خود با عنوان Model 3 بوده و تمام منابع شرکت در خدمت تولید این محصول به کار گرفته شده است. تسلا در نهایت جان سالم به در برد و سپس به معرفی Model Y SUVو وسایل نقلیه جدیدی مثل سایبرتراک پرداخته است.

اپل از چند سال پیش با ورود به دنیای ماشین‌های الکتریکی و خودران سرگرم بوده اما تصور می‌شد که در حال توسعه نرم افزار و فناوری‌هایی است که می‌تواند آن را به شرکت‌های دیگر بفروشد. خبرگزاری رویترز اخیراً گزارش کرده که اپل بر ساخت ماشین الکتریکی و خودران برای ارائه به مصرف کنندگان عمومی متمرکز است. این خبرگزاری همچنین اشاره کرده که اپل در حال تولید یک باتری لیتیوم آهن فسفات است که با افزایش تراکم انرژی، حجم باتری را کاهش می‌دهد.

ایلان ماسک اخیراً توییت کرده که تسلا در حال حاضر از باتری‌های فسفات آهن در برخی از ماشین‌هایی استفاده می‌کند که در چین تولید می‌شود.

زمانی که شایعه‌های مربوط به ماشین اپل در سال 2015 منتشر می‌شد، ماسک به شوخی گفته بود که اپل قبرستان تسلا است. ماسک می‌گوید خوب است که اپل در حال حرکت و سرمایه گذاری در راستای تولید ماشین‌های الکتریکی خودران است ولی ماشین‌ها در مقایسه با گوشی یا ساعت هوشمند بسیار پیچیده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373