لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هک بازی‌های نینتندو سوئیچ در Mac M1 امکان پذیر شد

هک بازی‌های نینتندو سوئیچ در Mac M1 امکان پذیر شد

 اخیراً یک توسعه دهنده توانسته هک بازی‌های نینتندو سوئیچ را در کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده M1 اپل سیلیکون با موفقیتانجام دهد.

اوایل این هفته یک توسعه دهنده در توییتر با نام مستعار Sera Tonin Brocious اقدام به هک بازی‌های نینتندو سویچ کرده و آن‌ها را در کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده‌های M1 اجرا کرده است. این توسعه دهنده توانسته بازی Super mario Odyssey را با موفقیت در مک جدید اجرا کند.

این توسعه دهنده توانسته با شبیه ساز Yuzu متن باز که شبیه ساز محبوب نینتندو سوئیچ است، از رابط برنامه نویسی Vulkan که یک API گرافیکی سه بعدی با عملکرد بالا است به این موفقیت دست یابد.

اجرای بازی‌ها از طریق شبیه ساز به دلیل محدودیت‌های MoltenVK با کیفیت کامل امکان پذیر نیست، چرا که کتابخانه نرم افزاری که به برنامه‌های مبتنی بر Vulkan دارند تا در سیستم عامل‌ سطح بالای MacOS، iOS و tvOS اپل اجرا شوند.

اسکرین شات موجود در این توییت نشان می‌دهد که بازی Super mario Odyssey در مک بوک پرو 13 اینچی با تراشه M1 و سیستم عامل macOS 11.0.1 قابل اجرا است. گفتنی است که هک بازی نینتندو سوئیچ در Mac M1 امکان پذیر است زیرا پردازنده موجود در هر دو آن‌ها بر مبنای معماری ARM است.

این توسعه دهنده گفته که یکی از محدودیت‌های اجرا، عدم پشتیبانی مناسب از Metal است که مانع بزرگی به شمار می‌آید اجرای MoltenVK فعلی منجر به عملکرد متوسط می‌شود. علاوه بر این در ویدیویی که این کاربر منتشر کرده، هنگام اجرای بازی محدودیت‌های فنی مشاهده می‌شود.

با وجود اینکه دستورالعملی برای انجام این کار وجود ندارد که عموم مردم آن را امتحان کنند ولی اجرای بازی نینتندو سوئیچ در Mac M1 یک موفقیت هیجان انگیز محسوب می‌شود. می‌توان گفت این یک نمونه بارز از قابلیت‌های جدیدی است که توسط اپل سیلیکون ارائه شده است؛ همچنین قدرت و همه کاره بودن Mac M1 هرگز متوقف نمی‌شود و شگفتی‌های بیشتری از این محصول جدید اپل انتظار می‌رود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373