لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی گیمینگ سال آینده عرضه خواهد شد

اپل تی وی گیمینگ سال آینده عرضه خواهد شد

 شایعه‌های منتشر شده نشان می‌دهند که شرکت اپل تصمیم دارد تا نسخه از اپل تی وی گیمینگ را آماده تولید و عرضه کند. اپل تی وی جدید با تمرکز قوی بر گیمینگ، ریموت آپدیت شده و تراشه سریع‌تر در سال آینده عرضه خواهد شد.

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ گفته که اپل قصد دارد در سال آینده یک اپل تی وی با تمرکز قوی بر گیمینگ و با طراحی جدید ریموت با تمرکز بر اجرای بازی را به همراه یک پردازنده قدرتمندتر آماده عرضه کند.

اوایل امسال یک افشاگر ناشناس در توییتر، خود را با عنوان «Fudge» معرفی کرده بود و در عین حال از شایعه ارائه یک نمونه اولیه اپل تی وی با دو تراشه متفاوت A12 و A14 با عملکرد بسیار سریع‌تر سخن به میان آورده بود؛ اما در این شایعه مشخص نشده بود که اپل از هر دو تراشه در اپل تی وی استفاده می‌کند یا فقط یکی را به کار خواهد برد.

موضوع دیگری که در این در این توییت به چشم می‌خورد این است که شرکت اپل قصد دارد بازی‌هایی که دارای سطح کیفیت مشابه با کنسول‌های بازی نظیر ایکس باکس و پلی استیشن هستند را به سرویس اپل آرکید اضافه کند که احتمالاً با مدل‌های اپل تی وی موجود سازگار نخواهد بود.

شایعه دیگری که در مورد اپل تی وی جدید وجود دارد مربوط به داشتن آپشن‌های متنوع برای ظرفیت ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایت است؛ ضمن اینکه اپل تی وی‌های فعلی ظرفیت ذخیره سازی 32 و 64 گیگابایت دارند.

همه این ویژگی‌های ذکر شده تا به حال چندین بار از طریق شایعه‌ها توضیح داده شده‌اند؛ اما تا به امروز میدانیم که بیش از سه سال از زمان عرضه اپل تی وی 4K می‌گذرد؛ بنابراین احتمال ارائه یک اپل تی وی جدید در سال آینده وجود دارد.

گورمن قبلاً هم اشاره کرده بود که اپل در حال کار کردن روی یک ریموت جدید با قابلیت Find My است که در صورت گم شدن به از طریق ابزارهای رسمی توسعه داده شده توسط اپل قابل پیدا شدن است. همچنین شایعه‌هایی وجود داشته که اپل تی وی گیمینگ اختصاصی معرفی خواهد شد ولی این شایعات در مورد ظاهر و مشخصات آن اطلاعاتی ارائه نداده بودند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420