لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون مخصوص هکرها ا از طرف اپل به شرکت‌های تحویل داده شد

آیفون مخصوص هکرها ا از طرف اپل به شرکت‌های تحویل داده شد

 شرکت اپل طبق وعده‌های پیشین خود اقدام به عرضه نسخه‌ای از آیفون مخصوص هکرها به شرکت‌های امنیتی کرده است.

اپل در ماه جولای سال 2020 میلادی اعلام کرده بود که تصمیم به عرضه نسخه‌ای خاص از دستگاه‌های خود به عنوان ابزاری مناسب برای تحقیقات امنیتی دارد و تصمیم دارد تا آن‌ها را به هکرهای تائید شده تحویل دهد تا از آن طریق پشتیبانی دقیقی در زمینه حفظ اطلاعات و امنیتی آیفون‌ها صورت گیرد.

اپل در فاز اول به برخی از محققین امنیتی آیفون مخصوص هکرها را ارائه داده و طی آن اعلام کرده که این دستگاه‌ها برای انجام تمامی کارهای مبتنی بر هک یا نفوذ و تست‌های مختلف آماده هستند. در این برنامه مشخص شده است که آیفون ارائه شده، قرار نیست برای همیشه در اختیار محققین امنیتی باشد و اپل آن‌ها را صرفاً برای یک سال به آن‌ها قرض داده است.

هدف اپل از تحویل این آیفون‌ها امکان بهتر برای محققین امنیتی در زمینه توسعه ابزارهای ویژه ضد هک بوده است و اپل این دستگاه‌ها را تنها به افرادی خاص تحویل می‌دهد. اپل در تلاش است تا با ارائه این تلفن‌های هوشمند خاص سطح امنیت سیستم عامل آی او اس را افزایش دهد و محققین بتوانند ابزارهایی ویژه را برای افزایش سطح امنیت دستگاه‌ها در این زمینه توسعه دهند.

آیفون مخصوص هکرها که توسط اپل ارائه شده، محدودیت‌های کمتری نسبت به دستگاه‌های تحویل داده شده به مصرف کنندگان دارد و امکاناتی بیشتر برای نفوذ به آسیب پذیری‌های احتمالی را در آن تعبیه شده است. محققین برای نفوذ به اطلاعات و داده‌های ریشه‌ای نرم افزار این آیفون‌ها نیازی به جیلبریک ندارند و می‌توانند کارهای مختلف را با کمترین چالش ممکن انجام دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420