لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرعت تولید آیفون 12 در سال 2021 افزایش پیدا می‌کند

سرعت تولید آیفون 12 در سال 2021 افزایش پیدا می‌کند

به دلیل افزایش تقاضا در بازار شرکت اپل سرعت تولید آیفون 12 افزایش داده و کوالکام با موج بزرگی از سفارش تولید تراشه‌های ارتباطی آیفون مواجه شده است.

گزارش جدید در مورد سازندگان تراشه‌های جهانی در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی نشان می‌دهد که کوالکام به درآمد تقریبی 5 میلیارد دلار برای این بازه زمانی رسیده که آن را مدیون تراشه 5G در آیفون 12 است که به دلیل افزایش تقاضای آن مجبور به تولید هر چه بیشتر آن شده است. درآمد کوالکام نسبت به سه‌ماهه سوم سال 2019 تقریباً 40 درصد افزایش داشته است. این در حالی است که اپل در تلاش است تا در نسل‌های بعدی آیفون، تراشه ارتباطی را به صورت مستقل تولید کند و کوالکام را از چرخه تولید خود خارج کند.

بنابر تحلیل وب‌سایت TrendForce، شرکت کوالکام به لطف تولید آیفون 12 مبتنی بر تراشه‌های 5G ساخت خود شرکت توانسته شرکت قدرتمند Broadcom دارنده رتبه یک در طراحی و تولید تراشه را کنار بزند. به خصوص که اپل بعد از یک نبرد طولانی با کوالکام بالاخره قرارداد شش‌ساله برای استفاده از تراشه‌های این شرکت را امضا کرد.

بعد از عرضه آیفون 12 و محبوبیت آن در بین کاربران و افزایش شدید تقاضا برای آیفون جدید، به همان نسبت تقاضا برای مودم‌های 5G کوالکام و تراشه RF هم افزایش یافته و به همین دلیل کوالکام بازهم رتبه اول درآمد را نسبت به رقیب خود برادکام از آن خود کرده است.

نکته حائز اهمیت این است در حالی که کوالکام با امضای قرارداد با اپل برای چندین سال باید شاهد درآمد پایدار از بابت سرعت روند تولید آیفون‌ها باشد؛ اما اپل با شروع کار کردن روی مودم‌های داخلی این فرصت ممکن است از کوالکام گرفته شود.

کوالکام با درآمد 4.96 میلیارد دلار توانست برادکام را با درآمد 4.62 میلیارد دلار پشت سر بگذارد، این شرکت همچنین تراشه‌های وای فای و بلوتوث دستگاه‌های اپل را تأمین می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420