لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مبارزه فیس‌بوک با قوانین حریم خصوصی اپل ادامه دارد

مبارزه فیس‌بوک با قوانین حریم خصوصی اپل ادامه دارد

 مبارزه فیس‌بوک با اپل و قوانین جدید اپ استور بر سر حریم خصوصی و برچسب‌های جدید اپلیکیشن‌ها ادامه دارد و حالا این شرکت یک پیام جدید را به تمامی کاربران نشان می‌دهد.

تا پیش از این فیس‌بوک در یک تبلیغ تمام صفحه در روزنامه‌های آمریکا، اپل را مورد نقد قرار داده بود و حالا نیز از طریق اپلیکیشن‌های خودش این موضوع را پیگیری می‌کند.

فیس‌بوک به کاربران iOS هشدار داده که در اپلیکیشن‌های رسمی خود تغییراتی در تبلیغات ایجاد شده است که روند بازاریابی محتوا از طریق دستگاه‌های تولید شده این شرکت را تغییر می‌دهد.

فیس‌بوک اخیراً بنرهای تبلیغاتی را در برخی از اپلیکیشن‌های iOS خودش قرار داده و بار دیگر به دلیل تغییرات دستورالعمل‌های حریم خصوصی اپ استور انتقاد کرده است.

هنگام دسترسی به اپلیکیشن‌هایی مثل Facebook Business Suite و Facebook Ads در iOS، کاربران یک پیام مشخص بالای صفحه را مشاهده می‌کنند.

اپل تغییرات محصول و خط مشی خود را اعلام کرده که ممکن است بر نحوه نمایش تبلیغات، اندازه‌گیری عملکرد و تعامل مشتریان تأثیر قابل توجهی ایجاد کند.

واقعیت این است که فیس بوک اکنون این پیام‌ها را در اپلیکیشن‌های iOS خود در انتقاد از اپل نشان می‌دهد و تلاش می‌کند تا با کسب محبوبیت بتواند نظر اپل را درباره قوانین حریم خصوصی اپ استور تغییر دهد. این همه تلاش فیس‌بوک به این دلیل است که به عنوان یک پلتفرم در شبکه‌های اجتماعی به شدت بر تبلیغات و کسب اطلاعات شخصی از کاربران متکی است و اپل هم دقیقاً در این مورد راه او را سد کرده است.

اپل گفته که قصد ندارد فیس‌بوک را مجبور به تغییر مدل کسب و کار خود کند؛ اما انتظار دارد که درباره جمع کردن اطلاعات از کاربران شفاف‌تر باشد و اجازه دهد که آن‌ها برای ارائه چنین اطلاعاتی حق انتخاب داشته باشند.

فیس‌بوک قرار است وبینار عمومی در هفتم ژانویه 2021 برگزار کند و دلایل عدم موافقت خود را با سیاست‌های اپل تحت عنوان حریم خصوصی کاربران مورد بحث قرار خواهد داد.

تیم کوک مدیر عامل اپل همچنان بر قوانین محکم اپ استور در اجازه حق انتخاب به کاربر برای ارائه اطلاعات شخصی تأکید می‌کند و به نظر می‌رسد که نبرد دو شرکت تازه آغاز شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373