لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش احتمالی قیمت پلی استیشن 5 در نتیجه عرضه دوباره در بازار

کاهش احتمالی قیمت پلی استیشن 5 در نتیجه عرضه دوباره در بازار

گزارش‌های اخیر منتشر شده از فروشگاه‌های فیزیکی آمریکا و برخی دیگر از کشورها نشان داده که موجودی کنسول نسل نهمی شرکت سونی در حال افزایش است و کاربران می‌توانند این محصول را دوباره از بازار خریداری کنند. این موضوع ممکن است به کاهش قیمت پلی استیشن 5 در بازار جهانی منجر شود.

تا پیش از این مشخص شده بود که موجودی پلی استیشن 5 در بسیاری از بازارها رو به کاهش است و این موضوع در نهایت باعث شد تا قیمت جهانی این محصول افزایش داشته باشد و در نهایت عرضه آن در بازار سیاه بیشتر شود. قیمت پلی استیشن 5 با وجود برچسب 500 دلاری در بازارهای رسمی در بسیاری از وب سایت‌های فروش آنلاین نظیر آمازون به 1500 دلار رسیده بود و کاربران در برخی از کشورها بین سه تا چهار برابر قیمت واقعی را برای خرید این محصول پرداخت کرده بودند.

از طرف دیگر سونی اعلام کرده بود که فعلاً پتانسیل لازم را برای پاسخ دادن به حجم بالای تقاضای این کنسول در بازار جهانی ندارد و فعلاً امکان عرضه دوباره آن را ندارد که این مسئله نیز افزایش قیمت پلی استیشن 5 را در بازار سیاه تثبیت کرده بود.

اما حالا گزارش منتشر شده در وب سایت Gamespot حاکی از آن است که بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی نظیر آمازون، «بست بای» و گیم استاپ فروش دوباره پلی استیشن 5 را از طریق منابع رسمی شروع کرده‌اند که این موضوع می‌تواند قیمت نهایی این محصول را به همان برچسب 500 دلاری بازگرداند.

در صورت صحت داشتن این موضوع و تداوم تولید و افزایش موجودی کنسول در بازار جهانی پیش بینی می‌شود که قیمت آن در بازار کشورهای مختلف نظیر ایران نیز به همان کانال 500 دلار بازگردد و کاربران بتوانند با قیمت واقعی این محصول را خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420