لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینتل، انویدیا و سیسکو قربانی هکرهای روسی شدند

اینتل، انویدیا و سیسکو قربانی هکرهای روسی شدند

خبرگزاری وال استریت ژورنال اعلام کرده که شرکت‌های اینتل، انویدیا و سیسکو قربانی هکرهای روسی شده‌اند و این شرکت‌ها تحت تأثیر همان شیوه هک قرار گرفته‌اند که تا پیش از این از سازمان‌های دولتی آمریکا قربانی گرفته بود.

تا پیش از این، مشخص شده بود که ابزارهای اطلاعاتی شرکت امنیتی Solarwind هک شده‌اند. این هک باعث شده بود تا خزانه داری آمریکا، وزارت صنعت و نیرو در کنار سازمان امنیتی میهنی آمریکا تحت تأثیر منفی قرار بگیرند. در این گزارش‌ها تائید شده بود که دو مورد از قربانیان دولتی این هک نشت اطلاعاتی در ایمیل‌های سازمانی خود داشته‌اند.

در این میان، وال استریت ژورنال مشخص کرده که اقدامات هکرهای روسی صرفاً به سازمان‌های دولتی و SolarWind مربوط نمی‌شود بلکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری نیز تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته‌اند. در حال حاضر شرکت‌هایی نظیر سیسکو، اینتل، انویدیا، بلکین و VMware قربانی بدافزارهای توسعه داده شده توسط هکرهای روسی شده‌اند.

این در حالی است که Solarwind اعلام کرده که کمتر از 18000 شرکت بزرگ و کوچک به خاطر این حمله سایبری قربانی بد افزایش‌های مختلف شده‌اند.

در حال حاضر کمپانی‌هایی که قربانی این روند هک قرار گرفته اند هیچ کاری برای مراقبت از اطلاعات داخلی خود نمی‌توانند انجام دهند. تا پیش از این هکرهایی که رفتاری مشابه با هکرهای این موج جدید داشته‌اند، در سال 2016 موفق به نفوذ به ایمیل حزب‌های دولتی آمریکا شده بودند.

هک شدن و لو رفتن اطلاعات داخلی شرکت‌های بزرگ تکنولوژی می‌تواند به مشخص شدن روند کاری و برنامه آن‌ها برای توسعه محصولات جدید منجر شود که این موضوع می‌تواند برای داشتن رقابت سالم میان شرکت‌های مختلف مضر باشد. این موضوع باعث شده تا برخی از سازمان‌های امنیتی دولت فدرال در مورد این حمله سایبری دخالت کنند و با نظارت کامل روی آن‌ها دست به مقابله با آن‌ها بزنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420