لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 12 بیشترین فروش را در میان گوشی‌های 5G داشته است

آیفون 12 بیشترین فروش را در میان گوشی‌های 5G داشته است

موسسه تحقیقاتی تحلیلی و آماری کانترپوینت می‌گوید آیفون 12 بیشترین فروش را در میان گوشی‌های هوشمند 5G در ماه سال 2020 میلادی داشته است.

کانترپوینت اشاره کرده که آمار فروش برای آیفون 12 و 12 پرو متفاوت است. آیفون 12 توانسته 16 درصد از سهم بازار جهانی را از آن خود کند؛ درحالی که این میزان برای آیفون 12 پرو تنها 8 درصد است. نزدیک‌ترین رقیب برای آیفون، سامسونگ گلکسی نوت 20 الترا 5G است که فقط 4 درصد از سهم بازار فروش گوشی‌های 5G را به خود اختصاص داده است. سپس سه مدل از گوشی‌های هواوی، دو مدل از Oppo ones و دو مدل دیگر از محصولات سامسونگ در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

کانترپوینت به چندعامل مهم برای موفقیت آیفون 12 در بین گوشی‌های 5G اشاره می‌کند که تقاضای زیاد برای گوشی‌های هوشمند 5G به خصوص آیفون عامل اصلی آن بوده و منجر به فروش بالای این محصولات شده است. ناگفته نماند که تبلیغات قدرتمند در رشد تقاضای زیاد این گوشی هوشمند به خصوص در ایالات متحده بسیار مؤثر بوده که شامل بیش از یک سوم فروش آیفون 12 و 12 پرو در یک ماه بوده است. همچنین برخی از شرکت‌های مخابراتی که با اپل همکاری می‌کنند، آیفون 12 را همراه با برنامه‌های تجاری و نامحدود و به صورت قسطی یا مجانی ارائه داده‌اند.

چین و ژاپن با تقاضای اولیه بالا برای آیفون 12 در مقایسه با سایر گوشی‌های 5G موجود در منطقه مواجه بودند، از طرفی آیفون 12 در بیش از 140 کشور وجود دارد که تأثیر به سزایی در فروش هر چه بیشتر آیفون دارد.

آیفون 12 احتمالاً در سال آینده هم فروش خوبی خواهد داشت؛ همچنان‌ که سه ماهه چهارم سال جاری میلادی تقاضا بالا بوده، به خصوص که مقارن با فصل فستیوال‌ها در دسامبر بوده است. یک دلیل مهم دیگر برای فروش قدرتمند اپل ارائه بخش‌های ویژه که ASP جهانی یاعرضه سرویس‌های اپلیکیشن را افزایش داده است.

قابل ذکر است که آیفون 12 و 12 پرو در ایالات متحده از فناوری mmWave 5G پشتیبانی می‌کنند و اپل قرار است برای نسخه سریع‌تر آن سرمایه گذاری کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420