لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای طراحی ایرپاد مکس صدها ایده‌ی مختلف را بررسی کرده بود

اپل برای طراحی ایرپاد مکس صدها ایده‌ی مختلف را بررسی کرده بود

تیم طراحی ایرپاد مکس طی مصاحبه‌ای برخی نقطه نظرات خود را راجع به هدفون‌های روگوشی جدید اپل ارائه دادند.

طبق اظهارات Evans Hanky طراح صنعتی محصولات اپل که یکی از اعضای تیم طراحی ایرپاد مکس هم بوده؛ زمان زیادی صرف توسعه این محصول جدید اپل شده تا صدها نمونه اولیه از آن ساخته شود. او می‌گوید اپل ایده های مختلف را بارها و بارها تست کرده تا در نهایت بتواند ایرپاد مکس را با ظاهر کنونی روانه مرحله تولید کند.

وی در ادامه توضیح داده که ابتدا یک اتصال قوی، محکم و قابل انعطاف برای دو هدفون ایجاد شد و سپس به بررسی شکل و مواد نهایی قابل استفاده پرداخته شد. همچنین اشاره شده که اپل موادی را انتخاب می‌کند که در زمان استفاده احساس راحتی برای کاربر ایجاد کند. داخل کاپ هر یک از گوشی‌ها یک بالشتک نرم به کار رفته که از طریق مگنت به بخش جلویی درایورها متصل یا جدا می‌شود.

تیم طراحی ایرپاد مکس می‌گوید همان موادی که معمولا در پوشیدنی‌ها به کار می روند و با آنها احساس راحتی می‌کنید برای این دستگاه انتخاب می شود. از پارچه‌های نرم، خالص و طبیعی استفاده می‌شود و مواد تقلبی مثل وینیل یا چرم مصنوعی در ساخت این دستگاه به کار نرفته است.

در طراحی کیس ایرپاد مکس نیز توضیح داده شد که این کیس برای کسانی که زیاد سفر می روند کاربر زیادی دارد و امکان ذخیره باتری تا زمان بیشتر را فراهم می‌کند. با اینکه کیس‌های ایرپاد مکس خیلی بزرگ و دست و پا گیر هستند ولی برای کسانی که دائما در رفت و آمد هستند، قرار دادن ایرپادها در یک کیس بسیار مهم است و به همین دلیل برای ذخیره سازی انرژی کاربرد فوق‌العاده‌ای دارد.

ساختار کیس ایرپاد مکس به گونه‌ای است که یک ورق در چند جا بریده و محکم شده و سه بعدی می‌شود. وقتی کاپ گوش چرخانده می‌شود و در جای خود قرار می‌گیرد، هدبند خارج از کیس و شکل اصلی خود را حفظ کرده و پوشاندن آن ضرورتی ندارد.

مشخص است که طراحی ایرپاد مکس و کیس آن کاملا کاربردی و هدفمند بوده به طوری که کاربر به راحتی و بدون احساس خستگی بتواند ساعت‌ها از آن استفاده کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373