لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه بتای پریمیر برای اپل سیلیکون آماده عرضه شد

نسخه بتای پریمیر برای اپل سیلیکون آماده عرضه شد

شرکت ادوبی به تازگی نسخه بتای پریمیر برای اپل سیلیکون را به همراه چند نرم‌افزار حرفه‌ای دیگر آماده عرضه کرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در اسناد پشتیبانی شرکت ادوبی، این اپلیکیشن‌ها قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه برای اجرا به صورت بومی روی کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون شوند. نسخه بتای پریمیر برای اپل سیلیکون در کنار ادوبی آودیشن و ادوبی Rush آماده عرضه می‌شوند.

ادوبی نسخه پریمیر پروی پریمیر برای اپلی سیلیکون را آماده عرضه به کاربران می‌کند تا اجرا و استفاده از نرم‌افزارهای مختلف از طریق آن با محدودیت‌های زیادی همراه نباشد.

تا پیش از این اجرای نرم‌افزار فتوشاپ از طریق اپل سیلیکون به صورت بومی فراهم شده بود و حالا در توسعه نسخه‌های جدید دیگر نرم‌افزارهای عرضه شده توسط ادوبی نیز آماده اجرا به صورت بومی روی کامپیوترهای اپل سیلیکون خواهند شد.

گفتنی است که ادوبی استفاده کدک‌های رسمی اپل را که نسخه‌های جدید مک او اس و آی او اس ارائه داده را در اولویت قرار داده است و بر اساس آن‌ها نرم‌افزارهای خود را به روز رسانی می‌کند. این کدک‌ها شامل H.264 و HEVC و ProRes می‌شوند که از طریق آن‌ها کاربران می‌توانند امکانات بهتری برای ساخت محتوای رسانه‌ای با کیفیت در دست داشته باشند.

اپل به تازگی کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های شخصی سازی شده اپل سیلیکون را آماده عرضه کرده است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده نرم‌افزارهای کاربردی هنوز به طور کامل برای عرضه نسخه‌های سازگار با نرم‌افزارهای ویژه خود آمادگی کامل را نداشته باشند. با این حال پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک امکان نصب نرم‌افزارهای مختلف از طریق کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون به صورت بهینه‌تر فراهم شود و کاربران این کامپیوترها امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373