لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمالاً ماشین اپل سال آینده رونمایی می‌شود

احتمالاً ماشین اپل سال آینده رونمایی می‌شود

 بنابر گزارش وب‌سایت Sketchy Report اپل احتمالا اتومبیل هوشمند خود را در سال 2021 آماده رونمایی کند. در این گزارش آمده که ماشین اپل به مراحل پایانی توسعه خود نزدیک شده است.

طبق گزارش منتشر شده از وب‌سایت تایوانی Economic Daily News، مدیران ناشناس در کارخانه‌های تولیدی تایوان ادعا کرده‌اند که ماشین الکتریکی اپل در سه ماهه سوم سال 2021 عرضه خواهد شد.

این گزارش تایید می‌کند که تولیدکنندگان تایوانی در حال آماده شدن برای ساختن قطعات ماشین اپل در سه ماهه دوم سال آینده هستند؛ ضمن اینکه اپل به طور مخفیانه در حال آزمایش کردن ده‌ها نمونه اولیه از سیستم خودران خود در جاده‌های کالیفرنیا است.

اپل در سال 2017 مجوز اتومبیل‌های خودران را از سازمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا California’s DMV برای آزمایش ماشین‌های خودران دریافت کرده و در همان سال مشاهده شد که با نصب اسکنر LiDAR بر اس‌یو‌وی‌های لکسوس آزمایش را انجام دادند.

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل می‌گوید در حالی که منابع بسیاری ادعا می‌کنند ماشین اپل بین سال‌های 2023 و 2025 عرضه خواهد شد ولی گزارشی از یک فرد ناشناس در یک کارخانه تولیدی بزرگ تایوانی نقل می‌کند که ماشین اپل در سپتامبر 2021 عرضه می‌شود.

قابل ذکر است که احتمالاً به دلیل همه‌گیری کرونا جدول زمان‌بندی عرضه ماشین الکترونیکی اپل تغییر کرده باشد. اوایل ماه جاری گزارشی از Digitimes ادعا کرده که اپل در حال مذاکرات مقدماتی با تأمین کنندگان لوازم الکترونیکی خودرو است و این نشان می‌دهد که پروژه ماشین اپل هنوز در مراحل اولیه به سر می‌برد. همچنین این گزارش افزوده که کارخانه تولید کننده تراشه TSMC در حال کار کردن روی تراشه خودران اپل است.

همچنین گزارش‌های زیادی منتشر شده در مورد اینکه اپل در حال توسعه یک ماشین تمام عیار است یا در حال کار کردن روی فناوری رانندگی خودکار و هوش مصنوعی برای وسایل نقلیه است. بنابر گفته مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، John Giannandrea مدیر هوش مصنوعی اپل اخیراً هدایت این پروژه را بر عهده گرفته است.

در آخرین گزارش‌ها نشان داده شده که احتمالاً اواخر سال 2021 ماشین اپل پیش نمایش شود و عرضه آن به سال بعد موکول شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373