لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استورها دوباره به خاطر کرونا بسته شدند

اپل استورها دوباره به خاطر کرونا بسته شدند

 اپل از روز دوشنبه، 24 دی ماه 1399، معادل 14 دسامبر به دلیل افزایش سطح ابتلا به کووید 19 به خصوص در فصل سرما، شروع به بستن اپل استورهای خود در سراسر جهان کرده است.

با رسیدن فصل سرما و شیوع بیشتر بیماری ویروس کرونا و تقارن آن با شروع فصل تعطیلات، اپل مجبور شد به طور موقتی یک پنجم از فروشگاه‌های خرده فروشی یا حدود 95 اپل استورها را تعطیل کند.

اپل اعلام کرد تمام اپل استورها در ایالت‌های کالیفرنیا و تنسی اواخر این هفته بسته می‌شوند و بیش از 10 فروشگاه در لس آنجلس از 18 دسامبر بسته خواهند شد. روز جمعه در ایالت کالیفرنیا رکورد آمار بیشترین مبتلایان جدید به این ویروس ثبت شد و پیرو آن اپل مجبور به چنین تصمیمی شد.

اپل استورهای تحت محدودیت‌های جدید « Tier 4 » در انگلستان از 20 دسامبر بسته می‌شوند. همچنین دستورالعمل‌های دقیق‌تر و مؤثرتری برای 15 منطقه اطراف لندن و یک فروشگاه در ولز منتشر شده است.

قابل ذکر است که دو اپل استور در مکزیک و برزیل بین 19 و 20 دسامبر بسته شدند، همچنین سرویس Express Storefront جایگزین اپل استورهای این کشورها در هفته گذشته شدند.

اوایل هفته گذشته همه 18 اپل استور در سرتاسر کشور آلمان و هلند بسته شدند. از 509 فروشگاه متعلق به اپل، 401 فروشگاه همچنان باز هستند. اکثر مکان‌های باز در ایالات متحده محدود به Express Storefront هستند که سفارش‌های آنلاین و بخش پشتیبانی Genius Support برای کمک به مشتریان در زمینه سخت افزار و نرم افزار را ارائه می‌دهند.

ذکر این نکته ضروری است که خرید کردن و حضور مشتریان در مکان‌های Express بدون تعیین وقت قبلی امکان پذیر نیست.

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا اواخر سال 2019 میلادی و اوایل سال 2020 بسیاری از اپل استورها در سراسر جهان بسته شوند و حالا این اتفاق تکرار شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373